Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Müşteri İlişkileri Yönetiminin Karanlık Yönü: Bankacılık Sektörü Üzerine Ampirik Bir Araştırma

Yıl 2016, Cilt: 12 Sayı: 1, 45 - 58, 30.04.2016

Öz

Müşteri ilişkileri yönetimi(MİY)bilgi teknolojilerini kullanarak
müşterilerle uzun dönemli ilişki geliştirmeyi amaçlayan süreçtir.
Pazarlama akademisyenleri ve uygulayıcılara açısından önemine karşın
konunun karanlık yönünde pazarlama literatüründe bir boşluk vardır. Bu
çalışmanın amacı iki yönlüdür; MİY’in karanlık yönünü ve etkisini ortaya
koymak ve ilk kez Türkiye’de yapılan bir uygulama çalışması ile
literatüre ve bankacılık sektöründe yer alan uygulamacılara yönelik
farkındalık yaratabilmektir. Bu kapsamda karma araştırma yöntemi
benimsenmiş ve Frow vd., (2011)’nin önerdiği üç temel başlıktan
hareketle MİY’in karanlık yönü ve olumsuz sonuçları değerlendirilmiştir.
Sonuç olarak MİY'in karanlık yönü ile müşteri tatmini arasında olumsuz
bir ilişkinin olduğu tespit edilmiştir

Kaynakça

  • ...
Yıl 2016, Cilt: 12 Sayı: 1, 45 - 58, 30.04.2016

Öz

Kaynakça

  • ...
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sertaç Çifci

Süreyya Karsu

Meltem Nurtanış Velioğlu

Yayımlanma Tarihi 30 Nisan 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 12 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Çifci, S., Karsu, S., & Nurtanış Velioğlu, M. (2016). Müşteri İlişkileri Yönetiminin Karanlık Yönü: Bankacılık Sektörü Üzerine Ampirik Bir Araştırma. Ekonomik Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 12(1), 45-58.

İletişim Adresi: Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 14030 Gölköy-BOLU

Tel: 0 374 254 10 00 / 14 86 Faks: 0 374 253 45 21 E-posta: iibfdergi@ibu.edu.tr

ISSN (Basılı) : 1306-2174 ISSN (Elektronik) : 1306-3553