Sanat eğitimi, salt sanatsal uygulama değil, aynı zamanda kültürel bilgilenmeyi de içeren karmaşık bir yapıdır. Sanat eğitimi sürecinde öğrencilerin farklı sanat formlarını ve kültürel varlıkları tanımaları da amaçlanmaktadır. Bu çalışmada, Burdur merkeze bağlı liselerde görev yapan resim-iş öğretmenlerinin, derslerinde ildeki kültür varlıklarının kullanılıp kullanılmadığını belirlemek amacıyla yapılan görüşmenin sonuçlarına yer verilmiştir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2006 |
Gönderilme Tarihi | 10 Eylül 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 5 Sayı: 18 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.