-
Er veya geç, her işletmenin bir kriz tipiyle karşı karşıya kalması olağan bir durumdur. Krizi başarılı bir şekilde yönetme becerisi, işletmenin yaşaması veya yok olması gibi bir farkı ortaya çıkarabilir. Krizden en az zararla kurtulmak için önceden yeterli hazırlık yapılmalıdır. Bunun için sürekli analizler yapılmalı, değişen çevre koşullarına uyum sağlanmalı, kriz yönetim planları hazırlanmalıdır. Bazı durumlarda krizler fırsat olarak kullanılabilir. İşletmenin faaliyetinin sürdürülebilmesi için işletme bünyesindeki her birey, krize karşı eğitimli ve hazır olmalıdır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2007 |
Gönderilme Tarihi | 10 Eylül 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 6 Sayı: 20 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.