-
Bu çalışmada, ülkemizdeki 5 devlet üniversitesinin fizik öğretmenliği programlarında bulunan “fizik, fizik eğitimi, genel eğitim bilimleri, genel kültür ve yan alan” derslerinin her bir döneme ait kredileri karşılaştırılmış ve eğitim ve fen-edebiyat fakültelerinde yürütülme modelleri tartışılmıştır. Çalışmadan elde edilen bulgular fizik öğretmenliği programlarında tam bir birlik ve uyumun olmadığını göstermiştir. Bu noktadan hareketle fizik öğretmenliği programlarında birlik ve uyumu sağlamak amacıyla anabilim dalı başkanlarının ya da temsilcilerinin katılacağı bir çalıştayın yapılması önerilmiştir
Fizik eğitimi öğretmen eğitimi ders kredileri fizik programları
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2009 |
Gönderilme Tarihi | 10 Eylül 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 8 Sayı: 29 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.