BibTex RIS Kaynak Göster

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE YAŞAM KALİTESİ VE FAKÜLTE KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN ALGILARI

Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 30, 43 - 61, 01.04.2009

Öz

-

Kaynakça

  • Argon, T. ve Kösterelioğlu, M. A.. (2008). Beden eğitimi öğretmen adaylarının üniversite yaşam kalitesine ilişkin görüşleri. 10th International Sport Sciences Congress Proceedings-I, October 23-25, Bolu-Türkiye, 119-121.
  • Arslan, H., Kuru, M. ve Satıcı, A. (2005). İlköğretim ve ortaöğretim okullarındaki örgüt kültürlerinin karşılaştırılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi. 44, 449-472.
  • Aydın, M. (1998). Eğitim yönetimi. Ankara: Hatiboğlu Yayınevi
  • Aydın, A. (2000). Sınıf yönetimi. (3. Baskı). İstanbul: Alfa Basım Dağıtım.
  • Boylu, Y. ve Sökmen, A. (2006). Konaklama işletmelerinde örgüt kültürünün temsil edilmesi: Ankara ilinde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir uygulama. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (İLKE). 17. İnternet adresi: www.mu.edu.tr/sbe/sbedergi/dosya/Y-Boylu.pdf. 20.11.2008.
  • Buluş, M. (2005). Pamukkale Üniversitesi öğretim elemanlarında akademik ortam doyum düzeyi. PAU Eğitim fakültesi Dergisi, 15, internet adresi: http://egitimdergi.pamukkale.edu.tr/makale/say%C4%B116/1-PAMUKKALE%20%C 3%9CN%C4%B0VERS%C4%B0TES%C4%B0%20%C3%96%C4%9ERET%C4%B 0M%20ELEMANLARINDA.pdf
  • Büyüköztürk, Ş. (2003). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabı. Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Can, N. (2008). Sınıf öğretmenliği programlarının uygulandığı ilköğretim okullarının öğrenen okulu geliştirme nitelikleri. VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı (2-3-4 Mayıs 2008 Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, ss: 886-892.
  • Celep, C. (2004). Dönüşümsel Liderlik. Ankara: Anı Yayınları.
  • Çelik, V. (2007). Eğitimsel liderlik. (4. Baskı). Ankara: Pegem A Yayınları.
  • Çelik, V. (2000). Okul kültürü ve yönetimi. (2. Baskı). Ankara: Pegem Yayınları.
  • Çelikten, M. (2006). Kültür ve öğretmen metaforları. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:21, 2006/2, ss: 269-283, internet adresi: http://sbe.erciyes.edu.tr/dergi/sayi_21/16- %20(269-283.%20syf.).pdf
  • Çokluk Bökeoğlu, Ö. ve K. Yılmaz. (2007). Üniversite öğrencilerinin fakülte yaşamının niteliğine ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 40(2). ss:179-204.
  • Detert, J.R, Schroeder, R.G. & Mouriel, J.J. (2000). A framework for linking culture and improvement initiatives in organizations. Academy of Management Review. 25(4). ss: 850-863. internet adresi: http://www.accessmylibrary.com/coms2/summary_0286- 677339_ITM
  • Doğanay, A. ve Sarı, M. (2006). Öğrencilerin üniversitedeki yaşam kalitesine ilişkin algılarının demokratik yaşam kültürü çerçevesinde değerlendirilmesi (Çukurova Üniversitesi örneği)” Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. Bahar 2006, Sayı:2, Cilt:4. İnternet adresi:
  • http://www.tebd.gazi.edu.tr/arsiv/2006_cilt4/sayi_2/107-128.pdf 12.03.2008.
  • Ellis, D.G. & Maoz, I. (2003). A communation and cultural codes approach to ethnonational conflict. The International Journal of Confilict Management, 14, ss: 255-272.
  • Eren, E. (2001). Örgütsel davranış ve yönetim psikolojisi. İstanbul: Betas Yayınları.
  • Eren, E. (2003). Yönetim ve organizasyon. İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • Erdoğan İ. (1994). İşletmelerde davranış. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • Erdem, F. ve İşbaşı, Ö. J. (2001). Eğitim kurumlarında örgüt kültürü ve öğrenci alt kültürünün algılamaları. Akdeniz İ.İ.B.F. Dergisi, 1, 33-57, internet adresi: http://www.akdeniz.edu.tr/iibf/dergi/Sayi01/Erdem.pdf
  • Henri, J. F. (2006). Organizatonal culture and performance measurement systems. Accounting Organizations and Society. 31(1). ss: 77-103. internet adresi: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6VCK-4DXC18V- 1&_user=736509&_rdoc=1&_fmt=&_orig=search&_sort=d&view =c&_acct=C000040858&_version=1&_urlVersion=0&_userid=736509&md5=33f737 15d78ab45704cb64269e298c80.
  • İzgören, Ş.A. (1999). İş yaşamında 100 kanguru.. Ankara: Academyplus Yayınları.
  • Karasar, N. (1995). Bilimsel araştırma yöntemi. Ankara: 3A Araştırma Eğitim Danış. Ltd.
  • Karatzias, A., Power, K.G. & Swanson, V. (2001). Quality of school life: Development and preliminary standardisation of an instrument based on performance indicators in Scottish secondary schools. School Effectiveness and School Improvement. 12 (3), 265-284. ERIC: EJ634728
  • Kemal, A. (2002). İşletmelerdeki örgüt kültürünün, toplam kalite yönetimine yatkınlığı açısından değerlendirilmesi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tesi. Dokuz Eylül Üniversitesi SBE, İzmir.
  • Kreps, G.F. (1986). Organizational communational. Newyork: Longman Inc.
  • Malin, A. & Linnakyla¨,P. (2001). Multilevel modelling in repeated measures of the quality of finnish school life. Scandinavian Journal of Educational Research,45 (2). ss: 145- 166. internet adresi: http://pdfserve.informaworld.com/943425_758064766_713696693.pdf
  • Marcoulides, G.A, Heck, R.H. & Papanastasiou, C. (2005). Student perceptions of school cultüre and achievement: testing the invariance of a model. The International Journal of Educational Management. 19(2), ss: 140-152.
  • Mumby, D.K. & Stohl C. (1996). Diciplining organizational communication studies. Managemet Communication Quarterly, 10, ss: 50-72. internet adresi: http://mcq.sagepub.com/cgi/content/abstract/10/1/50
  • Mok, M. M. C., & Flyyn, M. (2002). Determinants of students’ quality of school life: A path model, Learning Environments Research, 5. 275-300.
  • Morgan, G. (1998). Yönetim ve örgüt teorilerinde metafor. Çev: G. Bulut., İstanbul: BDZ Yayınları.
  • Özdemir, A. (2006). Okul kültürünün oluşturulması ve çevreye tanıtılmasında okul müdürlerinden beklenen ve onlarda gözlenen davranışlar. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 4(4). ss:411-433. internet adresi: http://www.tebd .gazi. edu.tr/ arsiv/2006 _ cilt4/sayi_4/411-436.pdf
  • Sarı, M. ve F. Cenkseven. (2008). İlköğretim öğrencilerinde okul yaşam kalitesi ve benlik kavramı. Uluslararsı İnsan Bilimleri Dergisi. 5 (2). İnternet adresi: http://www.insanbilimleri.com/ojs/index.php/uib/article/viewFile/417/312
  • Sarı, M. (2007). Demokratik değerlerin kazanımı sürecinde örtük program: düşük ve yüksek “okul yaşam kalitesi’ne sahip iki ilköğretim okulunda nitel bir çalışma. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Çukurova Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Sığrı, Ü. (2006). Japonların kültürel özellikleri bağlamında; yönetsel, ekonomik ve sosyal süreçlerin analizi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), ss: 29- 47. internet adresi: http://www.iticu.edu.tr/kutuphane/dergi/s9/M01131.pdf
  • Şahal, E. (2005). Akademik örgütlerde örgüt kültürü ve is tatmini arasındaki ilişki: Akdeniz Üniversitesi’nde doktora yapan araştırma görevlilerinin örgüt kültürüne ve is tatminine yönelik algı ve kanaatleri. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Antalya.
  • Şimşek, N. ve Fidan, M. (2005). Kurum kültürü ve liderlik. Konya: Tablet Kitabevi.
  • Şişman, M. (2002). Örgütler ve kültürler. Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • Terzi, A.R. (2007). Üniversite öğrencilerinin fakülte kültürüne yönelik algıları (Giresun Eğitim Fakültesi örneği). Milli Eğitim Dergisi, 176, 98-108.
  • Ünal, E. ve Çaylı, B. (2008). Sınıf öğretmeni adaylarının fakülte yaşamının niteliğine ilişkin görüşleri (Niğde Üniversitesi örneği). VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı (2-3-4 Mayıs 2008) Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi), Ankara: Nobel Yayın dağıtım, ss: 960-964.
  • Yılmaz, K. (2007). İlköğretim okulu 6, 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okul yaşamının niteliğine ilişkin görüşleri. Kastamonu Eğitim Dergisi. 15( 2), 485-490
  • Yılmaz, K. (2005). İlköğretim okulu öğrencilerinin okul yaşamının niteliğine ilişkin görüşleri. Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi. 17(1), 1-13.
  • Yılmaz, K. ve Oğuz, E. (2005). Eğitim bilimleri fakültesi öğrencilerinin fakülte kültürüne ilişkin algıları. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 38 (1), 101- 122. internet adresi: http://www.education.ankara.edu.tr/ebfdergi/pdfler/2005_1/101- 122.pdf
  • Yılmaz K., ve Çokluk Bökeoğlu, Ö. (2006). Fakülte yaşamının niteliği ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. Bahar 2006, Sayı:2, Cilt:4, İnternet adresi:
  • http://www.tebd.gazi.edu.tr/arsiv/2006_cilt4/sayi_2/201-210.pdf 12.03.2008.

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE YAŞAM KALİTESİ VE FAKÜLTE KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN ALGILARI

Yıl 2009, Cilt: 8 Sayı: 30, 43 - 61, 01.04.2009

Öz

Bu çalışmanın amacı eğitim fakültesi öğrencilerinin fakülte kültürü ve üniversite yaşam kalitesine ilişkin algıları ile fakülte kültürüne ve üniversite yaşam kalitesine ilişkin algıları arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Araştırmanın verileri 2007-2008 eğitim öğretim yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde öğrenim gören dördüncü sınıf öğrencilerinden elde edilmiştir. (N=460). Verilerin analizinde yüzde, frekans, ortalama ve Pearson Momentler Çarpımı Korelasyon katsayısı kullanılmıştır. Araştırmada öğrencilerin fakülte kültürüne ilişkin algılarının olumlu olduğu, üniversite yaşam kalitesi açısından en kaliteli olarak algıladıkları boyutun “Karara Katılım” boyutu olduğu, en düşük düzeyde algıladıkları boyutun ise “Gelecek” boyutu olduğu bulunmuştur. Öğrencilerin fakülte kültürü ve üniversite yaşam kalitesi alt boyutlarına yönelik görüşleri arasındaki ilişkilere yönelik bulgulara göre “Fakülte kültürü” ile “Öğretim elemanı-öğrenci iletişimi” “Kimlik ve “Gelecek” alt boyutları arasında orta düzeyde, pozitif yönde, anlamlı; “Fakülte kültürü” ile “Karara katılım” ve “Sınıf ortamı” alt boyutları arasında düşük düzeyde, pozitif yönde, anlamlı ilişkiler saptanmıştır

Kaynakça

  • Argon, T. ve Kösterelioğlu, M. A.. (2008). Beden eğitimi öğretmen adaylarının üniversite yaşam kalitesine ilişkin görüşleri. 10th International Sport Sciences Congress Proceedings-I, October 23-25, Bolu-Türkiye, 119-121.
  • Arslan, H., Kuru, M. ve Satıcı, A. (2005). İlköğretim ve ortaöğretim okullarındaki örgüt kültürlerinin karşılaştırılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi. 44, 449-472.
  • Aydın, M. (1998). Eğitim yönetimi. Ankara: Hatiboğlu Yayınevi
  • Aydın, A. (2000). Sınıf yönetimi. (3. Baskı). İstanbul: Alfa Basım Dağıtım.
  • Boylu, Y. ve Sökmen, A. (2006). Konaklama işletmelerinde örgüt kültürünün temsil edilmesi: Ankara ilinde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir uygulama. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (İLKE). 17. İnternet adresi: www.mu.edu.tr/sbe/sbedergi/dosya/Y-Boylu.pdf. 20.11.2008.
  • Buluş, M. (2005). Pamukkale Üniversitesi öğretim elemanlarında akademik ortam doyum düzeyi. PAU Eğitim fakültesi Dergisi, 15, internet adresi: http://egitimdergi.pamukkale.edu.tr/makale/say%C4%B116/1-PAMUKKALE%20%C 3%9CN%C4%B0VERS%C4%B0TES%C4%B0%20%C3%96%C4%9ERET%C4%B 0M%20ELEMANLARINDA.pdf
  • Büyüköztürk, Ş. (2003). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabı. Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Can, N. (2008). Sınıf öğretmenliği programlarının uygulandığı ilköğretim okullarının öğrenen okulu geliştirme nitelikleri. VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı (2-3-4 Mayıs 2008 Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, ss: 886-892.
  • Celep, C. (2004). Dönüşümsel Liderlik. Ankara: Anı Yayınları.
  • Çelik, V. (2007). Eğitimsel liderlik. (4. Baskı). Ankara: Pegem A Yayınları.
  • Çelik, V. (2000). Okul kültürü ve yönetimi. (2. Baskı). Ankara: Pegem Yayınları.
  • Çelikten, M. (2006). Kültür ve öğretmen metaforları. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:21, 2006/2, ss: 269-283, internet adresi: http://sbe.erciyes.edu.tr/dergi/sayi_21/16- %20(269-283.%20syf.).pdf
  • Çokluk Bökeoğlu, Ö. ve K. Yılmaz. (2007). Üniversite öğrencilerinin fakülte yaşamının niteliğine ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 40(2). ss:179-204.
  • Detert, J.R, Schroeder, R.G. & Mouriel, J.J. (2000). A framework for linking culture and improvement initiatives in organizations. Academy of Management Review. 25(4). ss: 850-863. internet adresi: http://www.accessmylibrary.com/coms2/summary_0286- 677339_ITM
  • Doğanay, A. ve Sarı, M. (2006). Öğrencilerin üniversitedeki yaşam kalitesine ilişkin algılarının demokratik yaşam kültürü çerçevesinde değerlendirilmesi (Çukurova Üniversitesi örneği)” Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. Bahar 2006, Sayı:2, Cilt:4. İnternet adresi:
  • http://www.tebd.gazi.edu.tr/arsiv/2006_cilt4/sayi_2/107-128.pdf 12.03.2008.
  • Ellis, D.G. & Maoz, I. (2003). A communation and cultural codes approach to ethnonational conflict. The International Journal of Confilict Management, 14, ss: 255-272.
  • Eren, E. (2001). Örgütsel davranış ve yönetim psikolojisi. İstanbul: Betas Yayınları.
  • Eren, E. (2003). Yönetim ve organizasyon. İstanbul: Beta Basım A.Ş.
  • Erdoğan İ. (1994). İşletmelerde davranış. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • Erdem, F. ve İşbaşı, Ö. J. (2001). Eğitim kurumlarında örgüt kültürü ve öğrenci alt kültürünün algılamaları. Akdeniz İ.İ.B.F. Dergisi, 1, 33-57, internet adresi: http://www.akdeniz.edu.tr/iibf/dergi/Sayi01/Erdem.pdf
  • Henri, J. F. (2006). Organizatonal culture and performance measurement systems. Accounting Organizations and Society. 31(1). ss: 77-103. internet adresi: http://www.sciencedirect.com/science?_ob=ArticleURL&_udi=B6VCK-4DXC18V- 1&_user=736509&_rdoc=1&_fmt=&_orig=search&_sort=d&view =c&_acct=C000040858&_version=1&_urlVersion=0&_userid=736509&md5=33f737 15d78ab45704cb64269e298c80.
  • İzgören, Ş.A. (1999). İş yaşamında 100 kanguru.. Ankara: Academyplus Yayınları.
  • Karasar, N. (1995). Bilimsel araştırma yöntemi. Ankara: 3A Araştırma Eğitim Danış. Ltd.
  • Karatzias, A., Power, K.G. & Swanson, V. (2001). Quality of school life: Development and preliminary standardisation of an instrument based on performance indicators in Scottish secondary schools. School Effectiveness and School Improvement. 12 (3), 265-284. ERIC: EJ634728
  • Kemal, A. (2002). İşletmelerdeki örgüt kültürünün, toplam kalite yönetimine yatkınlığı açısından değerlendirilmesi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tesi. Dokuz Eylül Üniversitesi SBE, İzmir.
  • Kreps, G.F. (1986). Organizational communational. Newyork: Longman Inc.
  • Malin, A. & Linnakyla¨,P. (2001). Multilevel modelling in repeated measures of the quality of finnish school life. Scandinavian Journal of Educational Research,45 (2). ss: 145- 166. internet adresi: http://pdfserve.informaworld.com/943425_758064766_713696693.pdf
  • Marcoulides, G.A, Heck, R.H. & Papanastasiou, C. (2005). Student perceptions of school cultüre and achievement: testing the invariance of a model. The International Journal of Educational Management. 19(2), ss: 140-152.
  • Mumby, D.K. & Stohl C. (1996). Diciplining organizational communication studies. Managemet Communication Quarterly, 10, ss: 50-72. internet adresi: http://mcq.sagepub.com/cgi/content/abstract/10/1/50
  • Mok, M. M. C., & Flyyn, M. (2002). Determinants of students’ quality of school life: A path model, Learning Environments Research, 5. 275-300.
  • Morgan, G. (1998). Yönetim ve örgüt teorilerinde metafor. Çev: G. Bulut., İstanbul: BDZ Yayınları.
  • Özdemir, A. (2006). Okul kültürünün oluşturulması ve çevreye tanıtılmasında okul müdürlerinden beklenen ve onlarda gözlenen davranışlar. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 4(4). ss:411-433. internet adresi: http://www.tebd .gazi. edu.tr/ arsiv/2006 _ cilt4/sayi_4/411-436.pdf
  • Sarı, M. ve F. Cenkseven. (2008). İlköğretim öğrencilerinde okul yaşam kalitesi ve benlik kavramı. Uluslararsı İnsan Bilimleri Dergisi. 5 (2). İnternet adresi: http://www.insanbilimleri.com/ojs/index.php/uib/article/viewFile/417/312
  • Sarı, M. (2007). Demokratik değerlerin kazanımı sürecinde örtük program: düşük ve yüksek “okul yaşam kalitesi’ne sahip iki ilköğretim okulunda nitel bir çalışma. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Çukurova Üniversitesi. Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Sığrı, Ü. (2006). Japonların kültürel özellikleri bağlamında; yönetsel, ekonomik ve sosyal süreçlerin analizi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), ss: 29- 47. internet adresi: http://www.iticu.edu.tr/kutuphane/dergi/s9/M01131.pdf
  • Şahal, E. (2005). Akademik örgütlerde örgüt kültürü ve is tatmini arasındaki ilişki: Akdeniz Üniversitesi’nde doktora yapan araştırma görevlilerinin örgüt kültürüne ve is tatminine yönelik algı ve kanaatleri. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Antalya.
  • Şimşek, N. ve Fidan, M. (2005). Kurum kültürü ve liderlik. Konya: Tablet Kitabevi.
  • Şişman, M. (2002). Örgütler ve kültürler. Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • Terzi, A.R. (2007). Üniversite öğrencilerinin fakülte kültürüne yönelik algıları (Giresun Eğitim Fakültesi örneği). Milli Eğitim Dergisi, 176, 98-108.
  • Ünal, E. ve Çaylı, B. (2008). Sınıf öğretmeni adaylarının fakülte yaşamının niteliğine ilişkin görüşleri (Niğde Üniversitesi örneği). VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildiriler Kitabı (2-3-4 Mayıs 2008) Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi), Ankara: Nobel Yayın dağıtım, ss: 960-964.
  • Yılmaz, K. (2007). İlköğretim okulu 6, 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okul yaşamının niteliğine ilişkin görüşleri. Kastamonu Eğitim Dergisi. 15( 2), 485-490
  • Yılmaz, K. (2005). İlköğretim okulu öğrencilerinin okul yaşamının niteliğine ilişkin görüşleri. Pamukkale Eğitim Fakültesi Dergisi. 17(1), 1-13.
  • Yılmaz, K. ve Oğuz, E. (2005). Eğitim bilimleri fakültesi öğrencilerinin fakülte kültürüne ilişkin algıları. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi. 38 (1), 101- 122. internet adresi: http://www.education.ankara.edu.tr/ebfdergi/pdfler/2005_1/101- 122.pdf
  • Yılmaz K., ve Çokluk Bökeoğlu, Ö. (2006). Fakülte yaşamının niteliği ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi. Bahar 2006, Sayı:2, Cilt:4, İnternet adresi:
  • http://www.tebd.gazi.edu.tr/arsiv/2006_cilt4/sayi_2/201-210.pdf 12.03.2008.
Toplam 46 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Türkan Argon Bu kişi benim

Meltem A. Kösterelioğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2009
Gönderilme Tarihi 10 Eylül 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 8 Sayı: 30

Kaynak Göster

APA Argon, T., & Kösterelioğlu, M. A. (2009). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE YAŞAM KALİTESİ VE FAKÜLTE KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN ALGILARI. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 8(30), 43-61.

                                                                                                                                                                          21765     

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.