Prof.Dr. Gülay Öztürk lisans derecesini 2004 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde bölüm birincisi olarak tamamladı. 2007 yılında “Marka Farkındalığı Yaratmada Ürün Yerleştirmenin Etkisi” başlıklı tez çalışması ile yüksek lisansını; doktorasını ise 2011 yılında “Turizm Reklamlarında Stratejik Duygu Kullanımı ve Marka Algısı: Almanya ve Avustralya Üzerine Deneysel Bir Çalışma” başlıklı teziyle tamamladı. 2011-2012 döneminde ABD’ye giderek Georgetown Üniversitesi İletişim, Kültür ve Teknoloji Fakültesi’nde doktora sonrası araştırması olan “Türk ve Amerikan Gençliğinin Yeni Medya Kullanımında Kültürel değişkenlerin Rolü ve Reklam Uygulamaları Üzerindeki Etkisi” başlıklı çalışması ile TÜBİTAK Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu kazandı ve Türkiye’deki ilk bilimsel Dijital Reklamcılık kitabının yazarı oldu. 2004-2024 yılları arasında İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde çalışmış olan Öztürk, şu anda Fenerbahçe Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde bölümünde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Araştırma alanı dijital reklamcılık ve reklam stratejileri olan Öztürk’ün Türkiye ve dünyada alanında basılmış çok sayıda ulusal-uluslararası bilimsel çalışması bulunmaktadır.
Oya Şakı Aydın (Prof. Dr.), Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema bölümü mezunudur. Galatasaray Üniversitesinde yüksek lisansını tamamladıktan sonra Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’ne bağlı İletişim Bilimleri doktora programından 2008 yılında mezun olmuştur. 2003 yılından bu yana İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde görev yapmaktadır. Medyayı Okumak: İletişim, Kültür, Edebiyat Üzerine Notlar (Kırk Yayınevi, 2013) ve Arenadan Ekrana Şöhret Kültürü (İmge Kitabevi Yayınları, 2018) başlıca yayınlarıdır. Bunların dışında çeşitli çeviri kitapları ve medya içerikleri, popüler kültür, izleyici araştırmaları ve medya okuryazarlığı üzerine çok sayıda bildiri, makale ve yazısı bulunmaktadır. Yazar, son yıllarda özellikle yeni iletişim teknolojileri, sosyal medya ve dijital oyunlar vb. konularla ilgilenmektedir.