Dergi Kurulları

Editör

Avrupa ve Bölge Çalışmaları, Avrupa Birliği, Avrupa Birliği-Türkiye İlişkileri, Avrupa Çalışmaları

Alan Editörleri

Prof.Dr. Gülay Öztürk lisans derecesini 2004 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünde bölüm birincisi olarak tamamladı. 2007 yılında “Marka Farkındalığı Yaratmada Ürün Yerleştirmenin Etkisi” başlıklı tez çalışması ile yüksek lisansını; doktorasını ise 2011 yılında “Turizm Reklamlarında Stratejik Duygu Kullanımı ve Marka Algısı: Almanya ve Avustralya Üzerine Deneysel Bir Çalışma” başlıklı teziyle tamamladı. 2011-2012 döneminde ABD’ye giderek Georgetown Üniversitesi İletişim, Kültür ve Teknoloji Fakültesi’nde doktora sonrası araştırması olan “Türk ve Amerikan Gençliğinin Yeni Medya Kullanımında Kültürel değişkenlerin Rolü ve Reklam Uygulamaları Üzerindeki Etkisi” başlıklı çalışması ile TÜBİTAK Yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu kazandı ve Türkiye’deki ilk bilimsel Dijital Reklamcılık kitabının yazarı oldu. 2004-2024 yılları arasında İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde çalışmış olan Öztürk, şu anda Fenerbahçe Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde bölümünde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Araştırma alanı dijital reklamcılık ve reklam stratejileri olan Öztürk’ün Türkiye ve dünyada alanında basılmış çok sayıda ulusal-uluslararası bilimsel çalışması bulunmaktadır. 

Dijital Pazarlama, Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Halkla İlişkiler, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Reklam Yazarlığı, Reklam Stratejileri, Reklam Kampanyaları, Reklam Çözümlemesi, Reklam Araştırmaları, Dijital Reklamcılık, Reklamcılık
Default avatar
Doç. Aysun EYREK FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
İletişim Sosyolojisi, Kitle İletişimi
Default avatar
Dr. Öğr. Üyesi Petek AKMAN ÖZDEMİR FENERBAHCE UNIVERSITY FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Gelişim Psikolojisi, Duygusal gelişim, Öğrenme Psikolojisi, Sosyal Gelişim, Eğitim Psikolojisi

Yayın Kurulu

Default avatar
Prof. Dr. Recep BOZDOĞAN FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ
Yerel Yönetimler, Kamu Yönetimi
Default avatar
Prof. Dr. Neşe KARS TAYANÇ FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
İletişim ve Medya Çalışmaları, Basın Çalışmaları, İletişim Çalışmaları, İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları, Kitle İletişimi, Radyo Programcılığı, Radyo-Televizyon, Sosyal Medya Çalışmaları, Televizyon Programcılığı, Transmedya, Yeni İletişim Teknolojileri, Reklamcılık, Dijital Reklamcılık, Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi, İletişim Sosyolojisi, İletişim Psikolojisi, Sinema, Film Yapım ve Yönetimi, Sinema Tarihi, Ekran ve Medya Kültürü
Hazal Papuççular
Doç. Dr. Hazal PAPUÇÇULAR Fenerbahçe University
Türk Dış Politikası, Türk Siyasal Hayatı

Yabancı Dil Editörü

Mizanpaj

Default avatar
Arş. Gör. Rümeysa KARAGÖZ FENERBAHÇE ÜNİVERSİTESİ
Güvenlik Çalışmaları

Son Okuyucular

İletişim Kuramları, Sosyal Medya Çalışmaları, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Reklam
Kübra Çorapsız
Arş. Gör. Kübra ÇORAPSIZ Fenerbahçe Üniversitesi
Kitle İletişimi, Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim, Yeni Medya

Danışma Kurulu

Default avatar
Prof. Dr. Ahmet Kemal BAYRAM Bir kuruma bağlı değildir
Siyaset Sosyolojisi, Siyasal Teori ve Siyaset Felsefesi
Oya Şakı Aydın
Prof. Dr. Oya ŞAKI AYDIN İstanbul Ticaret Üniversitesi

Oya Şakı Aydın (Prof. Dr.), Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema bölümü mezunudur. Galatasaray Üniversitesinde yüksek lisansını tamamladıktan sonra Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’ne bağlı İletişim Bilimleri doktora programından 2008 yılında mezun olmuştur. 2003 yılından bu yana İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde görev yapmaktadır. Medyayı Okumak: İletişim, Kültür, Edebiyat Üzerine Notlar (Kırk Yayınevi, 2013) ve Arenadan Ekrana Şöhret Kültürü (İmge Kitabevi Yayınları, 2018) başlıca yayınlarıdır. Bunların dışında çeşitli çeviri kitapları ve medya içerikleri, popüler kültür, izleyici araştırmaları ve medya okuryazarlığı üzerine çok sayıda bildiri, makale ve yazısı bulunmaktadır. Yazar, son yıllarda özellikle yeni iletişim teknolojileri, sosyal medya ve dijital oyunlar vb. konularla ilgilenmektedir.

İletişim Kuramları, Kitle İletişimi, Medya Okuryazarlığı, Sosyal Medya Çalışmaları
Default avatar
Prof. Dr. Hilal Özden ÖZDEMİR ÇAKIR İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
İletişim ve Medya Çalışmaları
Necla Öykü İyigün
Prof. Dr. Necla Öykü İYİGÜN İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Girişimcilik, Liderlik, Strateji
Mahmut Tekçe
Prof. Dr. Mahmut TEKÇE MARMARA UNIVERSITY, FACULTY OF ECONOMICS
Çevre Ekonomisi, Politik Ekonomi, Avrupa Birliği Ekonomisi, Dış Ticaret
Son Güncelleme Zamanı: 8.02.2025