BibTex RIS Kaynak Göster

KAMU KURUMLARINDA YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ KURUMSAL İMAJA ETKİSİ (TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU ÖRNEĞİ)

Yıl 2013, Cilt: 23 Sayı: 1, 0 - 0, 31.01.2016

Öz

Yeni iletişim teknolojileri, bireylerin yaşamlarında olduğu kadar topluma ait kamusal alanda da işlerin çözümlerinde büyük yarar sağlamaktadır. Artık iş hızının, eskisinden daha yüksek olduğu herkes tarafından kabul edilmektedir. Toplum, kamu sektöründen bu hıza ayak uydurmasını beklemektedir. Veri üreten bir kamu kurumu olan Türkiye İstatistik Kurumu, yeni iletişim teknolojilerini en aktif şekilde kullanma gereksinimindedir. Buna ek olarak, vatandaşın güvenilir bilgi aldığını hissetmesi, Türkiye İstatistik Kurumu’nun kurumsal imajına bağlıdır. Anahtar Kelimeler: Yeni İletişim Teknolojileri, Kamu Kurumları, Kurumsal İmaj, Türkiye İstatistik Kurumu

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm İktisadi ve İdari Bilimler
Yazarlar

Ahmet Yatkın

Fuat Ustakara Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Ocak 2016
Gönderilme Tarihi 4 Şubat 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 23 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yatkın, A., & Ustakara, F. (2016). KAMU KURUMLARINDA YENİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ KURUMSAL İMAJA ETKİSİ (TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU ÖRNEĞİ). Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 23(1).