BibTex RIS Kaynak Göster

İLKÖĞRETİM OKULU ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTILARININ GERÇEKLESME DÜZEYİ

Yıl 2011, Cilt: 21 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2011

Öz

Bu arastırmada; ilköğretim okulu zümre öğretmenler kurulu toplantılarında görüsülen
konuların gerçeklesme düzeyleri, öğretmen algılarına dayalı olarak kıdem, brans, cinsiyet
değiskenleri açısından incelenmistir. Arastırmanın örneklemini toplam 221 öğretmen
olusturmaktadır. Arastırmada veri toplama aracı olarak anket kullanılmıstır. Đkili gruplar için ‘t’
testi, ikiden fazla gruplar için ise değiskenlik (F testi) çözümlemesi uygulanmıstır. Anlamlılık
testlerinde 0.05 düzeyi esas alınmıstır. Arastırmada öğretmenlerin demografik verilerini
değerlendirmek amacıyla frekans dağılımlarından; ölçek sonuçlarını yorumlarken ortalama ve
standart sapma değerlerinden faydalanılmıstır. Đkiden fazla kategoriye sahip değiskenlerde tek
yönlü ANOVA analizi kullanılmıstır. Arastırmada, öğretmenler gruplanan konularla ilgili
hususların hepsini “Yüksek” düzeyde görüstüklerini belirtmelerine rağmen, zümre toplantılarında
en sık “Öğrenci basarısına yönelik konuları” en düsük ise “Ölçme ve değerlendirme” konularını
ele aldıkları tespit edilmistir.

Yıl 2011, Cilt: 21 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Necmi Gökyer

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Gönderilme Tarihi 5 Şubat 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 21 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Gökyer, N. (2011). İLKÖĞRETİM OKULU ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTILARININ GERÇEKLESME DÜZEYİ. Firat University Journal of Social Sciences, 21(2).