BibTex RIS Kaynak Göster

GRUP PROJE ÇALIŞMASINDA ÖĞRENCİLERİN GRUP BECERİLERİ İLE GRUP, PROJE VE KENDİLERİ HAKKINDA YAPTIKLARI DEĞERLENDİRMELER ARASINDAKİ İLİŞKİ

Yıl 2011, Cilt: 21 Sayı: 1, 0 - 0, 01.03.2011

Öz

Grup proje çalışması, öğrencilerin grup olarak çalışma becerilerini ve öğrenme kapasitelerini geliştirme konusunda eğitimcilere yardımcı olan önemli bir çalışmadır. Ayrıca grup çalışması, bireylerin grup ve takım çalışmasıyla daha verimli ve uyumlu çalışmalarına da destek olmaktadır. Grup becerilerinin gelişimi üzerinde çok fazla faktörün etkisi vardır. Çalışmamızda, katılımcıların grup becerileri ile grup, proje ve kendileri hakkında yaptıkları değerlemeler arasındaki ilişki araştırılacaktır. Bu çalışmaya Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO İşletme programı ‘satış yönetimi’ dersini alan 2005/2006 yılının 2. döneminde 25 normal öğretim ve 33 ikinci öğretim öğrencisi ve 2006/2007 yılının 2.döneminde 33 normal öğretim ve 34 ikinci öğretim öğrencisi olmak üzere toplam 125 öğrenci katılmıştır. Çalışmanın sonuçları, farklı yıllarda katılımcıların verdikleri cevaplar arasında farklılık olduğunu ve katılımcıların grup becerileri ile grup, proje ve kendilerini hakkında yaptıkları değerlemeler arasında ilişki olduğunu göstermiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm İktisadi ve İdari Bilimler
Yazarlar

Esma Ülkü Kaya

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2011
Gönderilme Tarihi 5 Şubat 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 21 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kaya, E. Ü. (2011). GRUP PROJE ÇALIŞMASINDA ÖĞRENCİLERİN GRUP BECERİLERİ İLE GRUP, PROJE VE KENDİLERİ HAKKINDA YAPTIKLARI DEĞERLENDİRMELER ARASINDAKİ İLİŞKİ. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(1).