BibTex RIS Kaynak Göster

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ

Yıl 2006, Cilt: 14 Sayı: 56, 79 - 96, 20.08.2015
Yıl 2006, Cilt: 14 Sayı: 56, 79 - 96, 20.08.2015
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm ARAŞTIRMA YAZILARI
Yazarlar

Filiz Adana Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Ağustos 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 14 Sayı: 56

Kaynak Göster

APA Adana, F. (2015). LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 79-96.
AMA Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;14(56):79-96.
Chicago Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, sy. 56 (Eylül 2015): 79-96.
EndNote Adana F (01 Eylül 2015) LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 79–96.
IEEE F. Adana, “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 14, sy. 56, ss. 79–96, 2015.
ISNAD Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (Eylül 2015), 79-96.
JAMA Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:79–96.
MLA Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 14, sy. 56, 2015, ss. 79-96.
Vancouver Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):79-96.