APA |
Adana, F. (2015). LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 14(56), 79-96. |
|
AMA |
Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;14(56):79-96. |
|
Chicago |
Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14, sy. 56 (Eylül 2015): 79-96. |
|
EndNote |
Adana F (01 Eylül 2015) LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 14 56 79–96. |
|
IEEE |
F. Adana, “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 14, sy. 56, ss. 79–96, 2015. |
|
ISNAD |
Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 14/56 (Eylül 2015), 79-96. |
|
JAMA |
Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14:79–96. |
|
MLA |
Adana, Filiz. “LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 14, sy. 56, 2015, ss. 79-96. |
|
Vancouver |
Adana F. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ATILGANLIK DÜZEYİ VE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ATILGANLIK EĞİTİMİNİN ETKİSİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;14(56):79-96. |
|