BibTex RIS Kaynak Göster

HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi

Yıl 1995, Cilt: 9 Sayı: 36, 29 - 39, 26.08.2015

Öz

Bu 9ah§mamn amac1, hem§ire ve hem§ire olmayan ogretim elemanlannm i§ aktivitelerini kar§tla§tirmakt1r. Bu aktiviteler; ogretime hazirhk, formal egitim, (lisans-lisansiistii), ara§tmna, ogrenci  da111§manhg1, kurum d1§1 mesleki uygulama, dam§manltk ve yaymlan i9ermektedir.

 

<;:alt§manm en onemli sonucu, hem§ire ogretim elemanlannm hem§ire olmayanlara gore, ara§ttrmaya daha az zaman aymnas1 ve daha az yaym iiretmesidir.

Yıl 1995, Cilt: 9 Sayı: 36, 29 - 39, 26.08.2015

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm ARAŞTIRMA YAZILARI
Yazarlar

Gülsün Taşocak Bu kişi benim

Sevim Ulupınar Bu kişi benim

Hülya Kaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 26 Ağustos 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 9 Sayı: 36

Kaynak Göster

APA Taşocak, G., Ulupınar, S., & Kaya, H. (2015). HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi. Florence Nightingale Journal of Nursing, 9(36), 29-39.
AMA Taşocak G, Ulupınar S, Kaya H. HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;9(36):29-39.
Chicago Taşocak, Gülsün, Sevim Ulupınar, ve Hülya Kaya. “HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi”. Florence Nightingale Journal of Nursing 9, sy. 36 (Eylül 2015): 29-39.
EndNote Taşocak G, Ulupınar S, Kaya H (01 Eylül 2015) HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi. Florence Nightingale Journal of Nursing 9 36 29–39.
IEEE G. Taşocak, S. Ulupınar, ve H. Kaya, “HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 9, sy. 36, ss. 29–39, 2015.
ISNAD Taşocak, Gülsün vd. “HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi”. Florence Nightingale Journal of Nursing 9/36 (Eylül 2015), 29-39.
JAMA Taşocak G, Ulupınar S, Kaya H. HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;9:29–39.
MLA Taşocak, Gülsün vd. “HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 9, sy. 36, 2015, ss. 29-39.
Vancouver Taşocak G, Ulupınar S, Kaya H. HEMŞİRE VE DiĞER ÖĞRETiM ELEMANLARININ MESLEKi AKTiVİTELERi. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;9(36):29-3.