1. Aygün, S. (2004). “ATO Dershaneler Dosyası” http//:www.ato.org.tr/atobulten_php3.htm (Erişim Tarihi: 15 Eylül 2005).
2. Dağlı, S. (2006). Özel Dershanelere Öğrenci Gönderen Velilerin Özel Dershaneler Hakkın-daki Görüş ve Beklentileri, Yüksek Lisans Tezi, Kahramanmaraş.
3. Dikici, R., Işık, C. (2001). Özel Dershanelerin Matematik Öğretimindeki Yeri, Kastamonu Eğitim Dergisi, sayı 9(1), (s.161).
4. Duman, T. (1984). Özel Dershaneler ve İşlevleri, Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi, Ankara.
5. Kaban, O. (2006). MEB 2004 eğitim Programı Çerçevesinde İlköğretim I. Kademede Okutulan Matematik Kitaplarında Yapılan Değişikliklerin Matematiğe Karşı Olumlu Tutum Geliştirmeye Katkısı üzerine, Yüksek Lisans Tezi, Konya.
6. Korkmaz, Ü. (2008). İlköğretim 4. Sınıf Matematik Müfredatının Öngördüğü Etkinlikler Hakkında Öğretmen Görüşleri (Kocaeli Örneği) , Yüksek Lisans Tezi, Kocaeli.
7. Morgil, İ.,Yılmaz, A., Geban, Ö. (2001). Özel Dershanelerin Üniversiteye Girişte Öğrenci Ba-şarılarına Etkileri, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Dergisi, sayı 21, (s.89-96).
8. Öner, G. (2007). Özel Dershanelerin İlköğretim Matematik Öğretimindeki Yeri ve Önemi, Ya-yınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir.
9. Özgüven, E.İ. (1980). Üniversiteye Giriş Açısın-dan Özel dershaneler, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, Sayı 3, (s.9-24)
10. Öztürk, T. (1994). Türk Eğitim Sistemi İçeri-sinde Özel Dershanelerin Yeri, Gelişmesi ve Fonksiyonları, Yüksek Lisans Tezi, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas.
11. Tebliğler Dergisi (2004). Milli Eğitim Bakanlığı Öğrencileri Yetiştirme Kursları Yönergesi
12. Umay, A. (2000). Matematik Öğretiminde Okul ve Dershane Eğitiminin Karşılaştırılması, IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara.
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ
Bu çalışmanın amacı ilköğretim ikinci
kademesinde hafta sonu verilen matematik yetiştirme kurslarının verimliliğini
araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda 2008-2009 öğretim yılında Elazığ ili
merkezinde bulu-nan iki ilköğretim okulunda 3 hafta boyunca gözlem yapılmıştır.
Araştırma sonucunda kursların verimliliği-nin okuldan okula değiştiği fakat
kurslardaki ortak problemin okul yönetiminin öğrencilerin devamsızlığını
önemsememesi olduğu görülmüştür.
1. Aygün, S. (2004). “ATO Dershaneler Dosyası” http//:www.ato.org.tr/atobulten_php3.htm (Erişim Tarihi: 15 Eylül 2005).
2. Dağlı, S. (2006). Özel Dershanelere Öğrenci Gönderen Velilerin Özel Dershaneler Hakkın-daki Görüş ve Beklentileri, Yüksek Lisans Tezi, Kahramanmaraş.
3. Dikici, R., Işık, C. (2001). Özel Dershanelerin Matematik Öğretimindeki Yeri, Kastamonu Eğitim Dergisi, sayı 9(1), (s.161).
4. Duman, T. (1984). Özel Dershaneler ve İşlevleri, Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi, Ankara.
5. Kaban, O. (2006). MEB 2004 eğitim Programı Çerçevesinde İlköğretim I. Kademede Okutulan Matematik Kitaplarında Yapılan Değişikliklerin Matematiğe Karşı Olumlu Tutum Geliştirmeye Katkısı üzerine, Yüksek Lisans Tezi, Konya.
6. Korkmaz, Ü. (2008). İlköğretim 4. Sınıf Matematik Müfredatının Öngördüğü Etkinlikler Hakkında Öğretmen Görüşleri (Kocaeli Örneği) , Yüksek Lisans Tezi, Kocaeli.
7. Morgil, İ.,Yılmaz, A., Geban, Ö. (2001). Özel Dershanelerin Üniversiteye Girişte Öğrenci Ba-şarılarına Etkileri, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Dergisi, sayı 21, (s.89-96).
8. Öner, G. (2007). Özel Dershanelerin İlköğretim Matematik Öğretimindeki Yeri ve Önemi, Ya-yınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir.
9. Özgüven, E.İ. (1980). Üniversiteye Giriş Açısın-dan Özel dershaneler, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, Sayı 3, (s.9-24)
10. Öztürk, T. (1994). Türk Eğitim Sistemi İçeri-sinde Özel Dershanelerin Yeri, Gelişmesi ve Fonksiyonları, Yüksek Lisans Tezi, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas.
11. Tebliğler Dergisi (2004). Milli Eğitim Bakanlığı Öğrencileri Yetiştirme Kursları Yönergesi
12. Umay, A. (2000). Matematik Öğretiminde Okul ve Dershane Eğitiminin Karşılaştırılması, IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara.
Tutak, T., Emül, N., & Gün, Z. (2010). İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi, 9(1), 15-20.
AMA
Tutak T, Emül N, Gün Z. İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ. (DAD). Ekim 2010;9(1):15-20.
Chicago
Tutak, Tayfun, Nida Emül, ve Zühal Gün. “İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ”. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 9, sy. 1 (Ekim 2010): 15-20.
EndNote
Tutak T, Emül N, Gün Z (01 Ekim 2010) İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 9 1 15–20.
IEEE
T. Tutak, N. Emül, ve Z. Gün, “İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ”, (DAD), c. 9, sy. 1, ss. 15–20, 2010.
ISNAD
Tutak, Tayfun vd. “İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ”. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 9/1 (Ekim 2010), 15-20.
JAMA
Tutak T, Emül N, Gün Z. İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ. (DAD). 2010;9:15–20.
MLA
Tutak, Tayfun vd. “İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ”. Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 1, 2010, ss. 15-20.
Vancouver
Tutak T, Emül N, Gün Z. İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ. (DAD). 2010;9(1):15-20.