Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

The Effect of Using Web 2.0 Tools on 5th Grade Percentages on Student Achievement and Retention

Yıl 2024, , 947 - 969, 30.08.2024
https://doi.org/10.17152/gefad.1423755

Öz

This research was executed to examine the effects of web 2.0 tools on mathematics achievement and permanence in 5th grade Percentages. In the research, a quasi-experimental design was used with pre-test post-test control group, one of the quantitative research methods. The research was conducted in the 2022-2023 academic year with 40 students, 20 in the experimental group and 20 in the control group, studying in the 5th grade of a public school in Kızılcahamam District of Ankara. While the experimental group students were trained with Web 2.0 tools for 4 weeks, the control group students were taught in accordance with the textbook. In the study, the "Percentages Achievement Test" developed by the researcher was used to determine academic success. SPSS 22.0 was used to analyze the data. Independent t-test, Repetitive ANOVA, and Benferroni multiple comparison test were used in the analysis process. As a result of the research, it was seen that web 2.0 tools did not have a statistical effect on academic success, but they did have an effect on permanence.

Kaynakça

  • Açıkgöz, G. (2018). Eğitim bilişim ağı (EBA) destekli matematik öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi. (Yüksek Lisans Tezi). Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu.
  • Akay, C. E. N. K. (2013). Ortaokul öğrencilerinin yaparak-yaşayarak öğrenme temelli TÜBİTAK 4004 bilim okulu projesi sonrası bilim kavramına yönelik görüşleri. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2), 326-338.
  • Ankay, E. (2019). 5e öğretim modeline dayalı eğitim bilişim ağı (EBA) kullanımının 5. sınıf öğrencilerinin kesirlerle toplama ve çıkarma işlemleri konusundaki başarısına, tutumuna ve bilgilerinin kalıcılığına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Ardıç, M., Önal, N. T., & Önal, N. (2023). Teknoloji destekli fen eğitimi bağlamında Edpuzzle’a yönelik bir değerlendirme. Temel Eğitim, 20, 83-97.
  • Ateş Çobanoğlu, A. (2013). Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin erişilerine, algıladıkları bilişsel esneklik düzeylerine ve öz düzenleyici öğrenme becerilerine etkisi (Master's thesis, Ege Üniversitesi).
  • Atıcı, B., & Yıldırım, S. (2010). Web 2.0 uygulamalarının e-öğrenmeye etkisi. Akademik Bilişim, 10, 10-12.
  • Aykaç, N., & Ulubey, Ö. (2008). Yaratıcı drama yöntemi ile yapılandırmacılık ilişkisinin 2005 MEB ilköğretim programlarında değerlendirilmesi. Yaratıcı Drama Dergisi, 3(6), 25-44.
  • Baki, A. (2002). Öğrenen ve öğretenler için bilgisayar destekli matematik. İstanbul: Ceren.
  • Bal, H. (2019). Öğretmenlerin eğitimde yeni teknolojileri ve Web 2.0 araçlarını kullanımlarının değerlendirilmesi. Ankara: Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü.
  • Bayrambeğ, N. (2021). Matematik öğretiminde geogebra kullanımının öğrencilerin tutum ve akademik başarıları üzerindeki etkisinin incelenmesi. Yüksek Lisans Tezi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Niğde.
  • Bayrambeğ, N. (2021). Matematik öğretiminde geogebra kullanımının öğrencilerin tutum ve akademik başarıları üzerindeki etkisinin incelenmesi. Yüksek Lisans Tezi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Niğde.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç-Çakmak, E., Akgün, Ö., Karadeniz, Ş., & Demirel, F. (2008). Bilimsel araştırma yöntemleri.
  • Büyüköztürk, Ş. (2009). Sosyal bilimler için veri analiz kitabı. (10. baskı). Ankara: Pegema Yayıncılık.
  • Conole, G. & Alevizou, P. (2010). Yüksek Öğretimde Web 2.0 araçlarının kullanımına ilişkin bir literatür taraması. Yüksek Öğrenim Akademisi Tarafından Yaptırılan Bir Rapor.
  • Çetin, O., & Özgeldi, M. (2018). 7. sınıf ortaokul öğrencilerinin GeoGebra ile öteleme ve yansıma konusundaki deneyimlerinin incelemesi. Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi Bildiriler Kitabı, 5, 92-106.
  • Demir, S., & Başol, G. (2014). Bilgisayar destekli matematik öğretiminin (bdmö) akademik başarıya etkisi: Bir metaanaliz çalışması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 14(5), 2013-2035.
  • Deperlioğlu, Ö., & Köse, U. (2010). Web 2.0 teknolojilerinin eğitim üzerindeki etkileri ve örnek bir öğrenme yaşantısı. Akademik Bilişim, 10, 10-12.
  • Frunzeanu, M. İlkokul Öğrencilerinde Web 2.0 Araçlarının Kullanımının Değerlendirilmesi.
  • George, D., & Mallery, M. (2010). SPSS for windows step bysstep: A simple guide and reference. 17.0 Güncelleme. (10. Baskı), Boston: Pearson.
  • Gichora, FG ve Kwanya, T. (2015). Web 2.0 araçlarının Kenya'daki akademik kütüphaneler üzerindeki etkisi. Uluslararası Kütüphane ve Bilgi Bilimi Dergisi, 7(2), 21-26.
  • Gürler, K. (2021). 6. sınıf kesirler konusunun geogebra matematik yazılımı ile öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi (Yüksek lisans tezi). https://tez.yok.gov.tr sayfasından erişilmiştir.
  • Hasançebi, B., Terzi, Y., & Küçük, Z. (2020). Madde güçlük indeksi ve madde ayırt edicilik indeksine dayalı çeldirici analizi. Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10(1), 224-240.
  • Haskanlı, B. (2021). 8. sınıf doğrusal denklemlerin öğretiminde eba ile öğretimin etkisi. Doktora Tezi, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu.
  • İçel, R., & Doğan, M. 2011). The Role of Dynamic Geometry Software in the Process of Learning: GeoGebra Example about Triangles International Journal of Human Sciences. 7, 2. http://www.Insan Bilimleri.com/En
  • Kelismail, E. (2019). Eğitim Bilişim Ağı (EBA) destekli öğretimin 6. sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeler alt öğrenme alanında matematik başarılarına ve tutumlarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Küçük, K. (2019). Geogebra destekli dönüşüm geometrisi öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin başarılarına, inançlarına ve tutumlarına etkisinin incelenmesi. (Yüksek Lisans Tezi). Bartın Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bartın.
  • Küslü, F. (2015). Bilgisayar destekli matematik öğretiminin 8. sınıf öğrencilerinin prizmalar konusundaki başarısına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya
  • O’reilly, T. (2005). Web 2.0: compact definition. http://radar.oreilly.com/2005/10/web-20-compact-definition.html sayfasından erişilmiştir.
  • Öz, M. (2015). Ortaokul 7. sınıf matematik dersi" geometrik cisimler" alt öğrenme alanının öğretiminde dinamik matematik yazılımı GeoGebra 5.0 kullanımının öğrenci başarısına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Pallant, J. (2016). A step by step guide to data analysis using IBM SPSS. McGraw Hill Education.
  • Sabuncu, F. H., & Ipek, J. (2021). Computer assisted education’s effects of learning the eighth grade math subjects with geometer’s sketchpad on students’ performance grades and academical achievements and students’ opinions: a mixed method study. Education Quarterly Reviews, 4, 307-322.
  • Sayan, H. (2016). Okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımı. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5(13).
  • Şeker, H. B., & Erdoğan, A. (2017). GeoGebra yazılımı ile geometri öğretiminin geometri ders başarısına ve geometri öz-yeterliğine etkisi. OPUS International Journal of Society Researches, 7(12), 82-97.
  • Şentürk, C. (2010). Yapılandırmacı yaklaşım ve 5E öğrenme döngüsü modeli. Eğitime Bakış Dergisi, 6(17), 58-62.
  • Tekin, M. (2019). EBA destekli oran-orantı öğretiminin ders başarılarına ve üstbilişsel davranış algılarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Zonguldak
  • Uzun, K. (2018). Doğrusal denklemler ve eğim konusunun dinamik geometri yazılımı geogebra ile öğretiminin 8. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına ve kalıcılığa etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Uşak Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Uşak.
  • Ünlütürk Akçakın, H. (2016). GeoGebra destekli matematik öğretiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Vahit, H. R. (2019). EBA etkinlikleriyle yapılan matematik öğretiminin başarıya ve tutuma etkisi. Doktora Tezi, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu.
  • Yalman, M., & Başaran, B. (2018). Web 2.0 araçlarıyla geliştirilen uzaktan eğitim materyallerine yönelik eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşleri. AJIT-e: Academic Journal of Information Technology, 9(34), 81-95.
  • Zengin, A. (2019). GeoGebra destekli matematik öğretiminin 6. sınıf öğrencilerinin alan ve hacim ölçme konularındaki akademik başarılarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Uşak Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Uşak.

5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi

Yıl 2024, , 947 - 969, 30.08.2024
https://doi.org/10.17152/gefad.1423755

Öz

Bu araştırma, web 2.0 araçlarının 5. sınıf Yüzdeler konusunda matematik başarısına ve kalıcılığa etkisini incelemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırmada nicel araştırma yöntemlerinden ön test son test kontrol gruplu yarı deneysel desen kullanılmıştır. Araştırma 2022-2023 eğitim öğretim yılında Ankara ilinin Kızılcahamam İlçesindeki bir devlet okulunun 5. sınıfında öğrenim gören 20 deney grubu, 20 kontrol grubu olmak üzere 40 öğrenciyle gerçekleştirilmiştir. Deney grubu öğrencilerine 4 hafta boyunca web 2.0 araçlarıyla eğitim gerçekleştirilirken kontrol grubu öğrencilerine bu süre boyunca ders kitabına uygun şekilde ders işlenmiştir. Araştırmada akademik başarıyı belirleyebilmek için araştırmacı tarafından geliştirilen “Yüzdeler Başarı Testi” kullanılmıştır. Verilerin analizinde SPSS 22.0 kullanılmıştır. Analiz sürecinde Bağımsız t-testi, Tekrarlı Anova, Benferroni Çoklu Karşılaştırma testi kullanılmıştır. Araştırmanın sonucunda web 2.0 araçlarının akademik başarıya istatistiksel olarak etkisi olmadığı ancak kalıcılığa etkisi olduğu görülmüştür.

Etik Beyan

Bu araştırma Gazi Üniversitesi Etik Komisyonunun 07.06.2022 tarih ve 11 sayılı toplantısında E-77082166-302.08.01-386334 sayılı onayı ile yürütülmüştür. Etik Kurul izin belgesi EK 1’de sunulmuştur.

Kaynakça

  • Açıkgöz, G. (2018). Eğitim bilişim ağı (EBA) destekli matematik öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi. (Yüksek Lisans Tezi). Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu.
  • Akay, C. E. N. K. (2013). Ortaokul öğrencilerinin yaparak-yaşayarak öğrenme temelli TÜBİTAK 4004 bilim okulu projesi sonrası bilim kavramına yönelik görüşleri. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2), 326-338.
  • Ankay, E. (2019). 5e öğretim modeline dayalı eğitim bilişim ağı (EBA) kullanımının 5. sınıf öğrencilerinin kesirlerle toplama ve çıkarma işlemleri konusundaki başarısına, tutumuna ve bilgilerinin kalıcılığına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Ardıç, M., Önal, N. T., & Önal, N. (2023). Teknoloji destekli fen eğitimi bağlamında Edpuzzle’a yönelik bir değerlendirme. Temel Eğitim, 20, 83-97.
  • Ateş Çobanoğlu, A. (2013). Harmanlanmış öğrenmenin öğrencilerin erişilerine, algıladıkları bilişsel esneklik düzeylerine ve öz düzenleyici öğrenme becerilerine etkisi (Master's thesis, Ege Üniversitesi).
  • Atıcı, B., & Yıldırım, S. (2010). Web 2.0 uygulamalarının e-öğrenmeye etkisi. Akademik Bilişim, 10, 10-12.
  • Aykaç, N., & Ulubey, Ö. (2008). Yaratıcı drama yöntemi ile yapılandırmacılık ilişkisinin 2005 MEB ilköğretim programlarında değerlendirilmesi. Yaratıcı Drama Dergisi, 3(6), 25-44.
  • Baki, A. (2002). Öğrenen ve öğretenler için bilgisayar destekli matematik. İstanbul: Ceren.
  • Bal, H. (2019). Öğretmenlerin eğitimde yeni teknolojileri ve Web 2.0 araçlarını kullanımlarının değerlendirilmesi. Ankara: Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü.
  • Bayrambeğ, N. (2021). Matematik öğretiminde geogebra kullanımının öğrencilerin tutum ve akademik başarıları üzerindeki etkisinin incelenmesi. Yüksek Lisans Tezi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Niğde.
  • Bayrambeğ, N. (2021). Matematik öğretiminde geogebra kullanımının öğrencilerin tutum ve akademik başarıları üzerindeki etkisinin incelenmesi. Yüksek Lisans Tezi, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Niğde.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç-Çakmak, E., Akgün, Ö., Karadeniz, Ş., & Demirel, F. (2008). Bilimsel araştırma yöntemleri.
  • Büyüköztürk, Ş. (2009). Sosyal bilimler için veri analiz kitabı. (10. baskı). Ankara: Pegema Yayıncılık.
  • Conole, G. & Alevizou, P. (2010). Yüksek Öğretimde Web 2.0 araçlarının kullanımına ilişkin bir literatür taraması. Yüksek Öğrenim Akademisi Tarafından Yaptırılan Bir Rapor.
  • Çetin, O., & Özgeldi, M. (2018). 7. sınıf ortaokul öğrencilerinin GeoGebra ile öteleme ve yansıma konusundaki deneyimlerinin incelemesi. Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi Bildiriler Kitabı, 5, 92-106.
  • Demir, S., & Başol, G. (2014). Bilgisayar destekli matematik öğretiminin (bdmö) akademik başarıya etkisi: Bir metaanaliz çalışması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 14(5), 2013-2035.
  • Deperlioğlu, Ö., & Köse, U. (2010). Web 2.0 teknolojilerinin eğitim üzerindeki etkileri ve örnek bir öğrenme yaşantısı. Akademik Bilişim, 10, 10-12.
  • Frunzeanu, M. İlkokul Öğrencilerinde Web 2.0 Araçlarının Kullanımının Değerlendirilmesi.
  • George, D., & Mallery, M. (2010). SPSS for windows step bysstep: A simple guide and reference. 17.0 Güncelleme. (10. Baskı), Boston: Pearson.
  • Gichora, FG ve Kwanya, T. (2015). Web 2.0 araçlarının Kenya'daki akademik kütüphaneler üzerindeki etkisi. Uluslararası Kütüphane ve Bilgi Bilimi Dergisi, 7(2), 21-26.
  • Gürler, K. (2021). 6. sınıf kesirler konusunun geogebra matematik yazılımı ile öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi (Yüksek lisans tezi). https://tez.yok.gov.tr sayfasından erişilmiştir.
  • Hasançebi, B., Terzi, Y., & Küçük, Z. (2020). Madde güçlük indeksi ve madde ayırt edicilik indeksine dayalı çeldirici analizi. Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 10(1), 224-240.
  • Haskanlı, B. (2021). 8. sınıf doğrusal denklemlerin öğretiminde eba ile öğretimin etkisi. Doktora Tezi, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu.
  • İçel, R., & Doğan, M. 2011). The Role of Dynamic Geometry Software in the Process of Learning: GeoGebra Example about Triangles International Journal of Human Sciences. 7, 2. http://www.Insan Bilimleri.com/En
  • Kelismail, E. (2019). Eğitim Bilişim Ağı (EBA) destekli öğretimin 6. sınıf öğrencilerinin cebirsel ifadeler alt öğrenme alanında matematik başarılarına ve tutumlarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Küçük, K. (2019). Geogebra destekli dönüşüm geometrisi öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin başarılarına, inançlarına ve tutumlarına etkisinin incelenmesi. (Yüksek Lisans Tezi). Bartın Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bartın.
  • Küslü, F. (2015). Bilgisayar destekli matematik öğretiminin 8. sınıf öğrencilerinin prizmalar konusundaki başarısına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya
  • O’reilly, T. (2005). Web 2.0: compact definition. http://radar.oreilly.com/2005/10/web-20-compact-definition.html sayfasından erişilmiştir.
  • Öz, M. (2015). Ortaokul 7. sınıf matematik dersi" geometrik cisimler" alt öğrenme alanının öğretiminde dinamik matematik yazılımı GeoGebra 5.0 kullanımının öğrenci başarısına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Pallant, J. (2016). A step by step guide to data analysis using IBM SPSS. McGraw Hill Education.
  • Sabuncu, F. H., & Ipek, J. (2021). Computer assisted education’s effects of learning the eighth grade math subjects with geometer’s sketchpad on students’ performance grades and academical achievements and students’ opinions: a mixed method study. Education Quarterly Reviews, 4, 307-322.
  • Sayan, H. (2016). Okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımı. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 5(13).
  • Şeker, H. B., & Erdoğan, A. (2017). GeoGebra yazılımı ile geometri öğretiminin geometri ders başarısına ve geometri öz-yeterliğine etkisi. OPUS International Journal of Society Researches, 7(12), 82-97.
  • Şentürk, C. (2010). Yapılandırmacı yaklaşım ve 5E öğrenme döngüsü modeli. Eğitime Bakış Dergisi, 6(17), 58-62.
  • Tekin, M. (2019). EBA destekli oran-orantı öğretiminin ders başarılarına ve üstbilişsel davranış algılarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Zonguldak
  • Uzun, K. (2018). Doğrusal denklemler ve eğim konusunun dinamik geometri yazılımı geogebra ile öğretiminin 8. sınıf öğrencilerinin kavramsal anlamalarına ve kalıcılığa etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Uşak Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Uşak.
  • Ünlütürk Akçakın, H. (2016). GeoGebra destekli matematik öğretiminin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Vahit, H. R. (2019). EBA etkinlikleriyle yapılan matematik öğretiminin başarıya ve tutuma etkisi. Doktora Tezi, Kastamonu Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Kastamonu.
  • Yalman, M., & Başaran, B. (2018). Web 2.0 araçlarıyla geliştirilen uzaktan eğitim materyallerine yönelik eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşleri. AJIT-e: Academic Journal of Information Technology, 9(34), 81-95.
  • Zengin, A. (2019). GeoGebra destekli matematik öğretiminin 6. sınıf öğrencilerinin alan ve hacim ölçme konularındaki akademik başarılarına etkisi. Yüksek Lisans Tezi, Uşak Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Uşak.
Toplam 40 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Matematik Eğitimi
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Işılay Gürel Taş 0000-0002-9545-0201

Hasan Es 0000-0002-7732-8173

Yayımlanma Tarihi 30 Ağustos 2024
Gönderilme Tarihi 22 Ocak 2024
Kabul Tarihi 30 Ağustos 2024
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024

Kaynak Göster

APA Gürel Taş, I., & Es, H. (2024). 5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 44(2), 947-969. https://doi.org/10.17152/gefad.1423755
AMA Gürel Taş I, Es H. 5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi. GEFAD. Ağustos 2024;44(2):947-969. doi:10.17152/gefad.1423755
Chicago Gürel Taş, Işılay, ve Hasan Es. “5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığa Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 44, sy. 2 (Ağustos 2024): 947-69. https://doi.org/10.17152/gefad.1423755.
EndNote Gürel Taş I, Es H (01 Ağustos 2024) 5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 44 2 947–969.
IEEE I. Gürel Taş ve H. Es, “5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi”, GEFAD, c. 44, sy. 2, ss. 947–969, 2024, doi: 10.17152/gefad.1423755.
ISNAD Gürel Taş, Işılay - Es, Hasan. “5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığa Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 44/2 (Ağustos 2024), 947-969. https://doi.org/10.17152/gefad.1423755.
JAMA Gürel Taş I, Es H. 5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi. GEFAD. 2024;44:947–969.
MLA Gürel Taş, Işılay ve Hasan Es. “5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığa Etkisi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 44, sy. 2, 2024, ss. 947-69, doi:10.17152/gefad.1423755.
Vancouver Gürel Taş I, Es H. 5. Sınıf Yüzdeler Konusunda Web 2.0 Araçlarının Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığa Etkisi. GEFAD. 2024;44(2):947-69.