BibTex RIS Kaynak Göster

How Fourth Grade Students of the Music Teaching Department Benefit From School Experience Course

Yıl 2010, Cilt: 30 Sayı: 3, 1039 - 1058, 01.09.2010

Öz

In this research, efforts have been exerted to identify how fourth grade students of the Music Teaching Department look at and benefit from the School Experience course which has been taught at the Music Teaching Department. For this reason, in the academic year of 2009-2010 a 20-question-survey, 18 of them have been multiple choice and 2 of them have been open ended questions, were directed to 43 fourth grade students. As a result of this, problems which occured during the practice of the School Experience course have been identified.

Kaynakça

  • Şeren, M. (2008). Köye Öğretmen Yetiştirme Yönüyle Köy Enstitüleri. G.Ü,G.E.F Dergisi. 28(1), 203-226.
  • Yiğit, N. ve Alev, N (2005). Etkili Öğretmen Yetiştirme Açısından Okul Deneyimi Derslerinin Değerlendirilmesi. G.Ü,G.E.F.Dergisi. 25(1), 91-103.
  • YÖK/ Dünya Bankası. Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi, Fakülte Okul İşbirliği. (1998),35. Ankara.

Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları

Yıl 2010, Cilt: 30 Sayı: 3, 1039 - 1058, 01.09.2010

Öz

Bu çalışmada, müzik öğretmenliği Anabilim Dalında okutulan Okul Deneyimi dersiyle ilgili, Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalında okuyan 4.sınıf öğrencilerinin derse ilişkin bakış açıları ve yararlanma durumları belirlenmeye çalışılmıştır.Bu nedenle,2009-2010 eğitim-öğretim yılında dördüncü sınıf öğrencisi olan , 43 kişiye,18\'i çoktan seçmeli, 2\'si açık uçlu 20 sorudan oluşan bir anket yöneltilmiştir.Bunun sonucunda, Okul Deneyimi dersi uygulaması sırasında ortaya çıkan problemler saptanmaya çalışılmıştır.

Kaynakça

  • Şeren, M. (2008). Köye Öğretmen Yetiştirme Yönüyle Köy Enstitüleri. G.Ü,G.E.F Dergisi. 28(1), 203-226.
  • Yiğit, N. ve Alev, N (2005). Etkili Öğretmen Yetiştirme Açısından Okul Deneyimi Derslerinin Değerlendirilmesi. G.Ü,G.E.F.Dergisi. 25(1), 91-103.
  • YÖK/ Dünya Bankası. Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi, Fakülte Okul İşbirliği. (1998),35. Ankara.
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehlika Dündar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 30 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Dündar, M. (2010). Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(3), 1039-1058.
AMA Dündar M. Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları. GEFAD. Eylül 2010;30(3):1039-1058.
Chicago Dündar, Mehlika. “Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30, sy. 3 (Eylül 2010): 1039-58.
EndNote Dündar M (01 Eylül 2010) Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 3 1039–1058.
IEEE M. Dündar, “Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları”, GEFAD, c. 30, sy. 3, ss. 1039–1058, 2010.
ISNAD Dündar, Mehlika. “Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30/3 (Eylül 2010), 1039-1058.
JAMA Dündar M. Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları. GEFAD. 2010;30:1039–1058.
MLA Dündar, Mehlika. “Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 30, sy. 3, 2010, ss. 1039-58.
Vancouver Dündar M. Okul Deneyimi Dersinden Müzik Öğretmenliği Anabilim Dalı Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yararlanma Durumları. GEFAD. 2010;30(3):1039-58.