This paper attempts to examine learning concept, generally as a psychological process, and as that which eases life for people in adaption to their environment from the point of relationship between knowledge as both the return of a learning process and also a motive for learning. In this sense, the learning is considered to show that the extent of the relationship between learning and knowledge in the study
Çalışmada genel olarak; psikolojik bir süreç olan ve çevreye uyumunu sağlayarak insanın yaşamını kolaylaştıran öğrenme kavramının, hem öğrenmenin bir sonucu hem de öğrenmeyi tetikleyen bir unsur olan bilgi ile olan ilişkisi ortaya konulmaya çalışılmıştır. Bu bağlamda çalışmada, öğrenme kavramı genel olarak değerlendirilerek öğrenme ve bilgi ilişkisinin hangi boyutta olduğu incelenmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 29 Sayı: 1 |