Bu çalışmada, ortaöğretim düzeyindeki öğrencilerin kimya derslerinde verilen ev ödevlerine karşı tutumları incelenmiştir. Bu amaçla, Eskişehir\'de bulunan Fatih Fen Lisesi\'nde okumakta olan 250 öğrenciye, 45 tutum cümlesinden oluşan bir anket uygulanmış, anket sonuçlarının değerlendirilmesi sonucunda likert tipi 17 cümleden oluşan bir tutum ölçeği geliştirilmiştir. Geliştirilen tutum ölçeğinin güvenirliği, .9104 olarak bulunmuştur.
In this study, secondary education students\' attitudes towards the chemistry assignments have been investigated. For that reason , a survey which was formed from 45 attitude questions has been applied to the 250 Eskişehir Fatih Fen High School students. As a result of the evaluation of the survey questions , an attitude scale which was formed from 17 likert type sentences has been developed. The reliability of the attitude scale was found as 0.9104
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 24 Sayı: 1 |