BibTex RIS Kaynak Göster

Effective Teaching Specialities of Teacher Trainers Working at Teacher Training Institutions

Yıl 2002, Cilt: 22 Sayı: 1, - , 01.03.2002

Öz

Effective teachers are the people, thinking, questioning, criticizing, open to innovations, renewing themselves continuously and loving their professions. In order to train teachers with these qualifications the teacher trainers must also possess them. This study is concerned with the determination of the “effective teaching specialties “of the teacher trainers in teacher training institutes.

Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri

Yıl 2002, Cilt: 22 Sayı: 1, - , 01.03.2002

Öz

Etkili öğretmenler; düşünen, soru soran, eleştiren, gelişme ve yeniliklere açık, kendini sürekli yenileyen, mesleğini seven kişilerdir. Bu niteliklere sahip öğretmenlerin yetiştirilebilmesi için ise, öncelikle onları yetiştiren öğretim elemanlarının söz konusu niteliklere sahip olması gerekmektedir. Bu araştırmada öğretmen yetiştiren kurumlarda öğretim elemanlarının gösterdikleri “etkili öğretmenlik özellikleri” belirlenmeye çalışılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

H. Şenay Şen Bu kişi benim

Yavuz Erişen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 22 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Şen, H. Ş., & Erişen, Y. (2002). Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1).
AMA Şen HŞ, Erişen Y. Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. GEFAD. Mart 2002;22(1).
Chicago Şen, H. Şenay, ve Yavuz Erişen. “Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22, sy. 1 (Mart 2002).
EndNote Şen HŞ, Erişen Y (01 Mart 2002) Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 1
IEEE H. Ş. Şen ve Y. Erişen, “Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri”, GEFAD, c. 22, sy. 1, 2002.
ISNAD Şen, H. Şenay - Erişen, Yavuz. “Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22/1 (Mart 2002).
JAMA Şen HŞ, Erişen Y. Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. GEFAD. 2002;22.
MLA Şen, H. Şenay ve Yavuz Erişen. “Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 22, sy. 1, 2002.
Vancouver Şen HŞ, Erişen Y. Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda Öğretim Elemanlarının Etkili Öğretmenlik Özellikleri. GEFAD. 2002;22(1).