BibTex RIS Kaynak Göster

The Principles That Shape The Proffessional Knowledge and Skills of The History Teacher

Yıl 2002, Cilt: 22 Sayı: 1, - , 01.03.2002

Öz

This article emphasizes the professional knowledge and skills which the history teachers are supposed to possess. The subject will be dealt in two categories as knowledge based principles and personal principles

Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar

Yıl 2002, Cilt: 22 Sayı: 1, - , 01.03.2002

Öz

Bu makalede, tarih öğretmeninin sahip olması gereken meslekî bilgi ve becerileri üzerinde durulacaktır. Konu, bilgiye dayalı unsurlar ve bireysel unsurlar olarak iki ayrı kategoride incelenecektir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ş. Gülin Karabağ Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 22 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Karabağ, Ş. G. (2002). Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1).
AMA Karabağ ŞG. Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. GEFAD. Mart 2002;22(1).
Chicago Karabağ, Ş. Gülin. “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi Ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22, sy. 1 (Mart 2002).
EndNote Karabağ ŞG (01 Mart 2002) Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 1
IEEE Ş. G. Karabağ, “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”, GEFAD, c. 22, sy. 1, 2002.
ISNAD Karabağ, Ş. Gülin. “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi Ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22/1 (Mart 2002).
JAMA Karabağ ŞG. Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. GEFAD. 2002;22.
MLA Karabağ, Ş. Gülin. “Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi Ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 22, sy. 1, 2002.
Vancouver Karabağ ŞG. Tarih Öğretmeninin Mesleki Bilgi ve Becerilerini Şekillendiren Unsurlar. GEFAD. 2002;22(1).