Bibtex |
@araştırma makalesi { goputeb578264,
journal = {Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi},
issn = {2148-2314},
address = {},
publisher = {Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi},
year = {2019},
volume = {2019},
pages = {30 - 50},
doi = {10.46778/goputeb.578264},
title = {‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ},
key = {cite},
author = {Erdoğan Karaş, Özlem and Gül, Şeyda}
} |
APA
|
Erdoğan Karaş, Ö.
& Gül, Ş.
(2019).
‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ
.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, 2019 (13) ,
30-50 .
DOI: 10.46778/goputeb.578264 |
MLA
|
Erdoğan Karaş, Ö.
, Gül, Ş.
"‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ"
.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2019 (2019
): 30-50 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/goputeb/issue/49904/578264>
|
Chicago
|
Erdoğan Karaş, Ö.
, Gül, Ş.
"‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ".
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2019 (2019
): 30-50 |
RIS |
TY - JOUR
T1 - ‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ
AU - Özlem Erdoğan Karaş
, Şeyda Gül
Y1 - 2019
PY - 2019
N1
- doi: 10.46778/goputeb.578264 DO
- 10.46778/goputeb.578264 T2 - Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
JF - Journal
JO - JOR
SP - 30
EP - 50
VL - 2019
IS - 13
SN - 2148-2314-
M3
- doi: 10.46778/goputeb.578264 UR
- https://doi.org/10.46778/goputeb.578264 Y2 - 2019
ER -
|
EndNote |
%0 Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi ‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ
%A Özlem Erdoğan Karaş
, Şeyda Gül
%T ‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ
%D 2019
%J Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
%P 2148-2314-
%V 2019
%N 13
%R doi: 10.46778/goputeb.578264 %U 10.46778/goputeb.578264 |
ISNAD |
Erdoğan Karaş, Özlem
, Gül, Şeyda
.
"‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ".
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
2019
/
13
(Ekim 2019):
30-50
. https://doi.org/10.46778/goputeb.578264 |
AMA |
Erdoğan Karaş Ö.
, Gül Ş.
‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ.
UTEB.
2019;
2019(13):
30-50.
|
Vancouver |
Erdoğan Karaş Ö.
, Gül Ş.
‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ.
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi.
2019;
2019(13):
30-50.
|
IEEE |
Ö. Erdoğan Karaş
ve Ş. Gül
,
"‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ",
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi,
c. 2019,
sayı. 13,
ss.
30-50, Eki. 2019, doi:10.46778/goputeb.578264
|