BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2013, Cilt: 4 Sayı: 8, 0 - , 01.06.2013

Öz

In this study, it is investigated that effect of volume and liking in a store musics in terms of consumers’ demographic characteristics. To this end in Trabzon, there were face to face questionnaire with 389 consumer. In the analysis of questionnaire, t-test and variance analysis testes were used. Results indicate that loud music is repulsive to consumer and linking of music isn’t so much increase of consumer’ store stay time.

Mağaza Müziklerinde Ses ve Beğeninin Tüketiciler Üzerindeki Etkisi

Yıl 2013, Cilt: 4 Sayı: 8, 0 - , 01.06.2013

Öz

Bu çalışmada, mağazada müziklerinde ses ve beğeninin etkisi tüketicilerin demografik özellikleri açısından incelenmiştir. Bu amaçla Trabzon ilinde yaşayan 389 tüketici ile yüz yüze yapılmıştır. Anketlerin analizinde t-testi ve varyans analizinden faydalanılmıştır. Sonuçlar; özellikle yüksek sesli müziğin tüketicilere itici geldiği ve beğenilen müziğin de tüketicilerin alışveriş mekânların da geçirdikleri süreyi arttırmalarına fazla sebep olmadığı yöndedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Emsal Merve Biçer Bu kişi benim

Fazıl Kırkbir Bu kişi benim

Mehmet Cançelik Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2013
Gönderilme Tarihi 1 Şubat 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 4 Sayı: 8

Kaynak Göster

APA Biçer, E. M., Kırkbir, F., & Cançelik, M. (2013). Mağaza Müziklerinde Ses ve Beğeninin Tüketiciler Üzerindeki Etkisi. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 4(8).