The aim of
this study is to measure the level of social media use of Ordu University
Physical Education and Sports School students according to various variables.
206 students were randomly selected from Ordu University Physical Education and
Sports School. Students completed a questionnaire including socio-demographic
informations and a Scale of Attitude towards Social Media Use. This scale is a
5-point Likert-type scale consisting of 35 items. T-test for independent
samples and One - Way Anova test were performed to evaluate the datas.
Scale of Attitude Towards Social Media Use Social Media Instagram Facebook Twitter
Bu çalışmanın
amacı Ordu Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu öğrencilerinin sosyal
medya kullanımlarına yönelik düzeylerinin belirli değişkenler etrafında
ölçülmesidir. Bu düşünce içerisinde Ordu Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor
Yüksekokulu öğrencilerinden rasgele örnekleme yöntemi kullanılarak 206 öğrenci
belirlenmiştir. Öğrencilere sosyo – demografik bilgileri içeren ve sonrasında da Sosyal Medya
Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği’nin yer aldığı anket uygulanmıştır. Ölçek 35
maddeden oluşan 5’li likert tipi ölçektir. Veriler ilişkisiz örneklemler için T
testi ve tek yönlü varyans analizi (ANOVA) ile değerlendirilmiştir.
Sosyal Medya Kullanımına Yönelik Tutum Ölçeği Sosyal Medya Instagram Facebook Twitter
Bölüm | Araştırma Makalesi |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Kasım 2017 |
Gönderilme Tarihi | 12 Kasım 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 5 Sayı: 2 |
Tarandığımız Dizinler:
e-ISSN: 2148-5232