BibTex RIS Kaynak Göster

İlköğretim Okullarında Örgütsel Zekâ Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri

Yıl 2011, Cilt: 40 Sayı: 40, 152 - 163, 01.06.2011

Öz

Okul yöneticisi ve ö retmenlerin görü lerine göre, resmi ve özel ilkö retim okullar nda, örgütsel zekâdüzeylerini belirlemek amac yla yap lan bu arailkö retim okulu yöneticisi ve ö retmen -resmi ilkö retim okullar ndan 380, özel ilkö retim okullar ndan 199- kat lmVeriler, Albrecht (2002) taraf ndan geli tirilen, “Örgütsel Zekân n Boyutlar Ölçe i” den uyarlanan, “ lkö retim OkullarÖrgütsel Zekâ Düzeyleri Ölçe i” kullan larak elde edilmi tir. Arakader, dede erlendirilen örgütsel zekâ düzeylerinin özel okullarda resmi okullara oranla daha yüksek alg landOkulda yapt klar görevlere göre örgütsel zekân n payla lan “kader” boyutu hariç, tüm boyutlar nda istatiksel olarakanlaml fark oldu u saptanmboyutlaralg

Yıl 2011, Cilt: 40 Sayı: 40, 152 - 163, 01.06.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Özlem Oğuz Ekici Bu kişi benim

Osman Titrek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 40 Sayı: 40

Kaynak Göster

APA Ekici, Ö. O., & Titrek, O. (2011). İlköğretim Okullarında Örgütsel Zekâ Düzeylerine İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 40(40), 152-163.