Bu araştırmanın amacı, beden eğitimi dersi cimnastik ünitesinde kullanılan işbirli öğrenme yönteminin,öğrencilerin erişi düylerine etkisini belirlemektir. Araştırmada deneysel modellerden deney kontrol gruplu ön test – son testmodeli kullanılmıştır. İşbirlikli deney grubu 10 kız 10 erkek olmak üzere toplam 20 kişi, geleneksel kontrol grubu 10 kız ve10 erkek olmak üzere toplam 20 kişi, eğitim almayan kontrol grubu ise 9 kız 10 erkek olmak üzere toplam 19 kişidenoluşmaktadır. Araştırmada işbirlikli deney grubu ve geleneksel kontrol grubunun her ikisinin de bilişsel ve psikomotor alandakendi içinde anlamlı düzeyde gelişim göstermiş (p0.05).İşbirlikli deney grubu ve geleneksel kontrol grubunun bilişsel, duyuşsal ve psikomotor alan erişi düzeyleri karşılaştırıldığındaise sadece bilişsel alanda işbirlikli deney grubu lehine istatistiksel açıdan anlamlı (p0.05)
beden eğitimi cimnastik yöntem işbirliğine dayalı öğrenme erişi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 39 Sayı: 39 |