Akkoyunlu, B., Orhan, F., (2003, Nisan 20). Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Bölümü (BÖTE) Bölümü Öğrencilerinin Bil- gisayar Kullanma Öz-Yeterlik İnancı İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki, www.tojet.sakarya.edu.tr/archi- ve/v2i3/akkoyunlu.htm (2003, Nisan 20).
Altınok, H., (2004). Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarına İlişkin Öğrenci Algıları Ve Öğrencilerin Fen Bil- gisi Dersine Yönelik Tutum Ve Güdüleri, H. Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi, 26. l-8.
Altun, A., (2003). Ögretmen Adaylarının Bilişsel Stilleri ile Bilgisayara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, The Turkish Online Journal of Educational Technology, January, 2 (l ).
Ashton, P. (1984). Teacher efŞcacy: A motivational paradigm for effective teacher education. Journal of Teacher Education. 35, 28-32.
Atıcı, M., (2000). İlkokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Yetkinlik Beklentisi Rolünün İngiltere ve Türkiye’de seçilen Bir Araştırma Grubu Üzerinde İncelenmesi. www.yok.gov.tr/egfak/meral.htm (2002, Mart 11).
Berberoğlu, G., Çalıkoğlu.G., (1991). Türkçe Bilgisayar Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliği, A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , 24(2) , 841—845.
Çeliköz, N., Çetin., F., (2004). Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlannı Etki— leyen Etmenler, http://yayimmeb.gov.tr/yayimlar/l62/celikoz-cetin.htm (2004, Aralık 22).
Deniz, L., (2000). Öğretmen Adaylannın Bilgisayar Yaşantıları Ve Bilgisayar Tutumları, M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eği- tim Bilimleri Dergisi, 12, 135-166.
Githua, B. N., Mwangi, J . G., (2003). Students’ mathematics selfconcept and motivation to learn mathematics, Int. J. Educa- tional Development, 23, 487-499.
Güler, H., Sağlam, N., (2002). Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Ve Çalışma Yapraklarının Öğrencilerin Başarısı Ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkileri, H. Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi, 23, 117-123.
Hunt, N. P., Bohlin, R., M., (1993). Teacher Education Student' Attitudes Toward Using Computers, J. Research on Compu- ting in Education, 25 (4), 487-497.
Namlu, A.G. (1999). Bilgisayar destekli işbirliğine dayalı öğrenme, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınlan, 57.
Tezbaşaran, A., (1997). Likert Tipi Ölçek Geliştirme Kılavuzu. Ankara: Türk Psikologlar Derneği Yayını.
Uzunboylu, H., (1995). Bilgisayar Öğrenme Düzeyi İle Bilgisayara Yönelik Tutumlar Arasındaki İlişki, Yüksek Lisans Tezi. Ankara Üniversitesi.
Yenice, N., (2003). Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Öğretiminin Öğrencilerin Fen Ve Bilgisayar Tutumlanna Etkisi, The Tur- kish Online Journal of Educational Technology, October, 2(4).
Yıl 2006,
Cilt: 30 Sayı: 30, 130 - 139, 01.06.2006
Akkoyunlu, B., Orhan, F., (2003, Nisan 20). Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Bölümü (BÖTE) Bölümü Öğrencilerinin Bil- gisayar Kullanma Öz-Yeterlik İnancı İle Demografik Özellikleri Arasındaki İlişki, www.tojet.sakarya.edu.tr/archi- ve/v2i3/akkoyunlu.htm (2003, Nisan 20).
Altınok, H., (2004). Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarına İlişkin Öğrenci Algıları Ve Öğrencilerin Fen Bil- gisi Dersine Yönelik Tutum Ve Güdüleri, H. Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi, 26. l-8.
Altun, A., (2003). Ögretmen Adaylarının Bilişsel Stilleri ile Bilgisayara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, The Turkish Online Journal of Educational Technology, January, 2 (l ).
Ashton, P. (1984). Teacher efŞcacy: A motivational paradigm for effective teacher education. Journal of Teacher Education. 35, 28-32.
Atıcı, M., (2000). İlkokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde Yetkinlik Beklentisi Rolünün İngiltere ve Türkiye’de seçilen Bir Araştırma Grubu Üzerinde İncelenmesi. www.yok.gov.tr/egfak/meral.htm (2002, Mart 11).
Berberoğlu, G., Çalıkoğlu.G., (1991). Türkçe Bilgisayar Tutum Ölçeğinin Yapı Geçerliliği, A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , 24(2) , 841—845.
Çeliköz, N., Çetin., F., (2004). Anadolu Öğretmen Lisesi Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlannı Etki— leyen Etmenler, http://yayimmeb.gov.tr/yayimlar/l62/celikoz-cetin.htm (2004, Aralık 22).
Deniz, L., (2000). Öğretmen Adaylannın Bilgisayar Yaşantıları Ve Bilgisayar Tutumları, M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eği- tim Bilimleri Dergisi, 12, 135-166.
Githua, B. N., Mwangi, J . G., (2003). Students’ mathematics selfconcept and motivation to learn mathematics, Int. J. Educa- tional Development, 23, 487-499.
Güler, H., Sağlam, N., (2002). Biyoloji Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Ve Çalışma Yapraklarının Öğrencilerin Başarısı Ve Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkileri, H. Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi, 23, 117-123.
Hunt, N. P., Bohlin, R., M., (1993). Teacher Education Student' Attitudes Toward Using Computers, J. Research on Compu- ting in Education, 25 (4), 487-497.
Namlu, A.G. (1999). Bilgisayar destekli işbirliğine dayalı öğrenme, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınlan, 57.
Tezbaşaran, A., (1997). Likert Tipi Ölçek Geliştirme Kılavuzu. Ankara: Türk Psikologlar Derneği Yayını.
Uzunboylu, H., (1995). Bilgisayar Öğrenme Düzeyi İle Bilgisayara Yönelik Tutumlar Arasındaki İlişki, Yüksek Lisans Tezi. Ankara Üniversitesi.
Yenice, N., (2003). Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Öğretiminin Öğrencilerin Fen Ve Bilgisayar Tutumlanna Etkisi, The Tur- kish Online Journal of Educational Technology, October, 2(4).
Gerçek, C., Köseoğlu, P., Yılmaz, M., Soran, H. (2006). ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30), 130-139.