BibTex RIS Kaynak Göster

FARKLI TÜRDE OKULLARDA ÇALIŞAN BİYOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİM DENEYİM ve İHTİYAÇLARI

Yıl 2006, Cilt: 30 Sayı: 30, 174 - 183, 01.06.2006

Kaynakça

  • Akçay, A. (2003). Okul müdürleri öğretmenleri etkileyebiliyor mu' Milli Eğitim Dergisi, 157.
  • Azar, A. & Karaali, S. (2004). Fizik öğretmenlerinin hizmetiçi eğitim ihtiyaçları. Milli Eğitim Dergisi, 162.
  • Clement, M. ve Vandenberghe, R. (2000) Teachers’ professional development: a solitary or collegial (ad)venture? Teaching and Te- acher Education 16, 81-101
  • Devlet Planlama Teşkilatı (DPT) (2003 ). Sosyo-ekonomik gelişmişlik sıralaması. Bölgesel Gelişme ve Yapısal Uyum Genel Müdür- lüğü htmd/dgngoer/bgzu/ (15 Ocak 2005)
  • Fullan, M.G. & Hargreaves, A. (1992). Teacher development and educational change. Teacher development and educational change (edit M.G. Fullan & A. Hargreaves). The Falmer Press, London.
  • Fullan, M.G. & Smith, G. (1999). Technology and the problem of change. hgpzl/wwwrnichaelfullanca
  • Hargreaves, A. (1994). Changing teachers, changing times: teachers’ work and culture in the postmodern age. Redwood Books, Lon- don, UK.
  • Haymore Sandholtz, ] . (2002) lnservice training or professional development: contrasting opportunities in a school/university part— nerships. Teaching and Teacher Education 18, 815—830
  • Hofstein, A. & Lunetto, V.N . (2003). The laboratory in science education: foundations for the twenty—Şrst century. Science Educati- on, 88, 28-54.
  • Hofstein, A., Carmeli, M. & Shore. R. (2004) The professional development of high school chemistry coordinators. Journal of Scien- ce Teacher Education, 15(1): 3—24
  • Knight, P. (2002) A systemic approach to professional development: learning as practice, Teaching and Teacher Education 18, 229—241
  • T.C. Milli Eğitim Bakanlığı— Milli eğitim sayısal veriler. http:/lwwwmeb.gov.tr/index.]024htm. (13 Ocak 2005)
  • Okutan, M. (2003). Okul müdürlerinin idari davranışları. Milli Eğitim Dergisi, 157.
  • Öztürk Akar, E. (baskıda). Differences of curriculum implementation at the school level. Educational Sciences and Practice, 3(7)
  • Saban, A. (2000) Hizmetiçi eğitimde yeni yaklaşımlar. Milli Eğitim Dergisi, Ocak, Şubat, Mart.
  • van den Akker, J.J.H. (1998). The science curriculum: between ideals and outcomes. International handbook of science education (edit BJ . Fraser & G. Tobin). Kluwer Academic Publishers
Yıl 2006, Cilt: 30 Sayı: 30, 174 - 183, 01.06.2006

Kaynakça

  • Akçay, A. (2003). Okul müdürleri öğretmenleri etkileyebiliyor mu' Milli Eğitim Dergisi, 157.
  • Azar, A. & Karaali, S. (2004). Fizik öğretmenlerinin hizmetiçi eğitim ihtiyaçları. Milli Eğitim Dergisi, 162.
  • Clement, M. ve Vandenberghe, R. (2000) Teachers’ professional development: a solitary or collegial (ad)venture? Teaching and Te- acher Education 16, 81-101
  • Devlet Planlama Teşkilatı (DPT) (2003 ). Sosyo-ekonomik gelişmişlik sıralaması. Bölgesel Gelişme ve Yapısal Uyum Genel Müdür- lüğü htmd/dgngoer/bgzu/ (15 Ocak 2005)
  • Fullan, M.G. & Hargreaves, A. (1992). Teacher development and educational change. Teacher development and educational change (edit M.G. Fullan & A. Hargreaves). The Falmer Press, London.
  • Fullan, M.G. & Smith, G. (1999). Technology and the problem of change. hgpzl/wwwrnichaelfullanca
  • Hargreaves, A. (1994). Changing teachers, changing times: teachers’ work and culture in the postmodern age. Redwood Books, Lon- don, UK.
  • Haymore Sandholtz, ] . (2002) lnservice training or professional development: contrasting opportunities in a school/university part— nerships. Teaching and Teacher Education 18, 815—830
  • Hofstein, A. & Lunetto, V.N . (2003). The laboratory in science education: foundations for the twenty—Şrst century. Science Educati- on, 88, 28-54.
  • Hofstein, A., Carmeli, M. & Shore. R. (2004) The professional development of high school chemistry coordinators. Journal of Scien- ce Teacher Education, 15(1): 3—24
  • Knight, P. (2002) A systemic approach to professional development: learning as practice, Teaching and Teacher Education 18, 229—241
  • T.C. Milli Eğitim Bakanlığı— Milli eğitim sayısal veriler. http:/lwwwmeb.gov.tr/index.]024htm. (13 Ocak 2005)
  • Okutan, M. (2003). Okul müdürlerinin idari davranışları. Milli Eğitim Dergisi, 157.
  • Öztürk Akar, E. (baskıda). Differences of curriculum implementation at the school level. Educational Sciences and Practice, 3(7)
  • Saban, A. (2000) Hizmetiçi eğitimde yeni yaklaşımlar. Milli Eğitim Dergisi, Ocak, Şubat, Mart.
  • van den Akker, J.J.H. (1998). The science curriculum: between ideals and outcomes. International handbook of science education (edit BJ . Fraser & G. Tobin). Kluwer Academic Publishers
Toplam 16 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ebru Akar Öztürk Bu kişi benim

Ebru Öztürk Akar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 30 Sayı: 30

Kaynak Göster

APA Öztürk, E. A., & Öztürk Akar, E. (2006). FARKLI TÜRDE OKULLARDA ÇALIŞAN BİYOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİM DENEYİM ve İHTİYAÇLARI. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30), 174-183.