Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme

Yıl 1990, Cilt: 8 Sayı: 1, 265 - 285, 31.12.1990

Öz

Öz bulunmamaktadır.

Kaynakça

  • Referans bulunmamaktadır.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar

Bayram Kaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 1990
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 8 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kaya, B. (1990). Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8(1), 265-285.
AMA Kaya B. Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. Aralık 1990;8(1):265-285.
Chicago Kaya, Bayram. “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı Ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8, sy. 1 (Aralık 1990): 265-85.
EndNote Kaya B (01 Aralık 1990) Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 1 265–285.
IEEE B. Kaya, “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”, Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 8, sy. 1, ss. 265–285, 1990.
ISNAD Kaya, Bayram. “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı Ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8/1 (Aralık 1990), 265-285.
JAMA Kaya B. Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1990;8:265–285.
MLA Kaya, Bayram. “Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı Ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme”. Hacettepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, c. 8, sy. 1, 1990, ss. 265-8.
Vancouver Kaya B. Tüketicilerin Korunması (Consumerism): Modern Pazarlama Anlayışı ile Çevresel Yaklaşım İçinde Bir İnceleme. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi. 1990;8(1):265-8.

Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.


Gizlilik Beyanı

Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.