Siyasal pazarlama yöntemlerinin gençler üzerindeki etkilerine ilişkin projeksiyonel yaklaşımlar, gelecekte gençlerin siyasi tercihlerinin nasıl şekilleneceğini ve siyasal pazarlamanın bu tercihleri nasıl etkileyeceğini öngörmeye çalışmaktadır. Bu nedenle, projeksiyonel yaklaşımlar, genellikle geçmiş verilere dayanarak gelecekteki trendleri öngörmek için bir araç olarak kullanılmakta ve kesin sonuçlar vermekten kaçınmaktadır. Bu çalışma, siyasal pazarlama yöntemlerinin gençler üzerindeki etkilerine ilişkin projeksiyonel yaklaşımların analizini içermektedir, Gelecekteki olaylar ve gençlerin siyasi tercihleri tahmin edilemez olması ve özellikle genç seçmenlerin siyasi tercihlerinin farklı değişkenler etkisi altında kalması bu çalışmanın yapılması gerekliliğini ortaya koymuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Antropoloji (Diğer) |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Temmuz 2023 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2023 Cilt: 9 Sayı: 2 |
Dergimizin Tarandığı İndeksler
International Anatolia Academic Online Journal / Sosyal Bilimler Dergisi
e-ISSN 2148-3175