Bu çalışmanın amacı Türkiye’de
dinlenen Radyo kanallarının program ve
programcı tanıtım ve pazarlanmasının gelişen
teknolojinin etkisiyle birlikte internet ortamına taşınması, Radyo Programı ve
Programcısının tanıtımının sosyal medya içeriği ile sağlanması sırasında sosyal
medyada pazarlanmasında nasıl bir yol izlediğini ortaya koymaktadır. Çalışmada Radyo’nun
gelişimi ile ilgili bilgiler verildikten sonra Radyo Program ve Programcısının
sosyal medya ile pazarlanması instagram ve twitter mecrası ele alınarak araştırılmıştır. Radyo
Programının Pazarlanmasını dijital tüketim kavramı ve yeni medya ekonomisi çerçevesi
açısından ele alan bu çalışma sosyal
medya ortamında pazarlanan diğer Radyo Program
ve Programcılarının rekabet ortamında
birbirleri arasında gösterdikleri benzerlikleri
ve farklılıkları da ortaya çıkarmaktadır.
Radyo Fm Sosyal Medya Sosyal Medya Ekonomisi Program Pazarlama Dijital Tüketim Twitter İnstagram
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2017 |
Gönderilme Tarihi | 15 Şubat 2017 |
Kabul Tarihi | 24 Mart 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)