The aim of this study is to determine how children’s and youth’s literature in the
context of transferring values functions and to show over selected works of children’s
books how the process of transferring values works. Specific attitudes, behaviors and
values are transferred through children’s books. These are formed by a certain period
and society. The focus of this research is the transfer of values through children’s books.
Values Children’s literature Children’s books Transfer of values
Bu çalışmanın amacı, çocuk ve gençlik yazınının değerler aktarımı bağlamında nasıl
bir işlevi yerine getirdiğini saptamak ve çocuk kitapları arasından seçilen örnek eserler
üzerinden değerler aktarımı sürecinin nasıl gerçekleştiğini göstermektir. Çocuk kitapları
aracılığıyla belirli tutum ve davranışlar ile değerler aktarılmaktadır. Bunlar ise belirli bir
zaman dilimine ve topluma göre şekillenmektedir. Değerler aktarımının çocuk kitapları
üzerinden ne şekilde gerçekleştiği sorunusun ele alındığı araştırmanın odağını ve araştırma
konusunu, çocuk kitapları aracılığıyla gerçekleşen değerler aktarımı oluşturmaktadır.
Bölüm | Editorial and Advisory Board |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Şubat 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 2 Sayı: 1 |