Dergi Kurulları

Editör

Yeşim Üçdoğruk Gürel
Prof. Dr. Yeşim ÜÇDOĞRUK GÜREL DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Sanayi Ekonomisi, Kalkınma Ekonomisi - Mikro, Uygulamalı Mikro Ekonometri

Editör Yardımcıları

Engin Bağış Öztürk, 2021 yılından bu yana Dokuz Eylül Üniversitesi (Türkiye) İşletme Bölümü'nde Doçent olarak görev yapmaktadır. Doktorasını Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Bölümü'nde tamamlamıştır. Ayrıca Maryland Üniversitesi Psikoloji Bölümü'nde post-doktorasını tamamlamıştır. Başlıca araştırma alanları örgütsel davranış alanı olup özellikle işyerinde güven ve iş stresi konularına odaklanmaktadır.

Strateji, Yönetim ve Örgütsel Davranış, İnsan Kaynakları Yönetimi, Yönetim Psikolojisi
Gamze Öztürk
Dr. Gamze ÖZTÜRK Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi Web
Sağlık Ekonomisi, Büyüme
İlayda İpek
Doç. Dr. İlayda İPEK DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Ürün ve Marka Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, Tüketici Davranışı, Sosyal Pazarlama, Pazarlama Yönetimi

Alan Editörleri

M Banu Durukan
Prof. Dr. M Banu DURUKAN DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Web
Kurumsal Yönetişim, Yatırımlar ve Portföy Yönetimi, Davranışsal Finans, Finans ve Yatırım
İş ve Örgüt Sosyolojisi, İnsan Kaynakları Yönetimi, Organizasyon ve Yönetim Teorisi, Örgüt Kültürü, Örgütsel Davranış, Strateji, Yönetimde Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Turizm Yönetimi
İrem Aşkar Karakır
Prof. Dr. İrem AŞKAR KARAKIR Dokuz Eylül Üniversitesi
Uluslararası İlişkilerde Siyaset, Türk Dış Politikası, Ortadoğu Çalışmaları, Bölgesel Çalışmalar, Avrupa Birliği, Siyaset Bilimi

Yazım ve Mizanpaj Editörü

Default avatar
Arş. Gör. Semiha Melis İŞCEN DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Organizasyon

Bilim Kurulu

Default avatar
Doç. Dr. Ali Fehmi ÜNAL University of Southern Maine
Organizasyon ve Yönetim Teorisi, Örgütsel Davranış
Default avatar
Dr. Murat KARACAY University of Leicester
Dijital Pazarlama
Default avatar
Prof. Dr. Musa PINAR Valparaiso University, Indiana, USA
Pazarlama
Default avatar
Prof. Dr. Syeda Arzu WASTİ SABANCI ÜNİVERSİTESİ
Örgütsel Davranış
Default avatar
Prof. Dr. S. Nazlı WASTİ Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İşletme Bölümü Web
İnovasyon Yönetimi, Organizasyon ve Yönetim Teorisi
Pazarlama Teorisi, Uluslararası Pazarlama, Girişimsel Pazarlama, Endüstriyel Pazarlama
Çalışma Ekonomisi, Uygulamalı Mikro Ekonometri, Mikroekonomik Teori, İktisat Teorisi
Default avatar
Doç. Dr. Ryuta İSHİİ Ritsumeikan University

Ryuta Ishii is an Associate Professor of Marketing at Ritsumeikan University (Osaka, Japan). His research interests include international marketing, business-to-business relationships, and cross-cultural consumer behavior. His research has been published in Industrial Marketing Management, International Marketing Review, Journal of Business & Industrial Marketing, Marketing Intelligence & Planning, Journal of Strategic Marketing, Asia Pacific Journal of Marketing & Logistics, and other journals.

He sits on the editorial board of International Marketing Review and holds regular ad-hoc reviewer roles for several journals. He regularly present his research at leading international conferences such as Global Marketing Conference (GMC), American Marketing Association (AMA) Global Marketing SIG Conference, and European Marketing Academy Conference (EMAC).

Uluslararası Pazarlama, Endüstriyel Pazarlama, Pazarlama Yönetimi
Organizasyon, Organizasyon ve Yönetim Teorisi
Son Güncelleme Zamanı: 24.02.2025
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
TR-DİZİN ve SOBIAD tarafından taranmaktadır.

Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınevi Web Sitesi

Dergi İletişim Bilgileri Sayfası