APA |
Özer, Ö., & Günaydın, Y. (2010). OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 11(2). |
|
AMA |
Özer Ö, Günaydın Y. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. Haziran 2010;11(2). |
|
Chicago |
Özer, Özgür, ve Yusuf Günaydın. “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11, sy. 2 (Haziran 2010). |
|
EndNote |
Özer Ö, Günaydın Y (01 Haziran 2010) OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11 2 |
|
IEEE |
Ö. Özer ve Y. Günaydın, “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 11, sy. 2, 2010. |
|
ISNAD |
Özer, Özgür - Günaydın, Yusuf. “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11/2 (Haziran 2010). |
|
JAMA |
Özer Ö, Günaydın Y. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11. |
|
MLA |
Özer, Özgür ve Yusuf Günaydın. “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 11, sy. 2, 2010. |
|
Vancouver |
Özer Ö, Günaydın Y. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11(2). |
|