BibTex RIS Kaynak Göster

OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA

Yıl 2010, Cilt: 11 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2010

OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA

Yıl 2010, Cilt: 11 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2010
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Özgür Özer Bu kişi benim

Yusuf Günaydın

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 11 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özer, Ö., & Günaydın, Y. (2010). OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 11(2).
AMA Özer Ö, Günaydın Y. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. Haziran 2010;11(2).
Chicago Özer, Özgür, ve Yusuf Günaydın. “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11, sy. 2 (Haziran 2010).
EndNote Özer Ö, Günaydın Y (01 Haziran 2010) OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11 2
IEEE Ö. Özer ve Y. Günaydın, “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 11, sy. 2, 2010.
ISNAD Özer, Özgür - Günaydın, Yusuf. “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11/2 (Haziran 2010).
JAMA Özer Ö, Günaydın Y. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11.
MLA Özer, Özgür ve Yusuf Günaydın. “OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, c. 11, sy. 2, 2010.
Vancouver Özer Ö, Günaydın Y. OTEL İŞLETMELERİNDE MÜSTERİ MEMNUNİYETİ VE MÜSTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ: DÖRT YILDIZLI OTEL İSLETMELERİNDE BİR UYGULAMA. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11(2).
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
TR-DİZİN, SOBIAD, Araştırmax tarafından taranmaktadır.

Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınevi Web Sitesi

Dergi İletişim Bilgileri Sayfası