Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

COMPETING in the AGE of ARTIFICIAL INTELLIGENCE

Yıl 2021, Cilt: 8 Sayı: 2, 486 - 490, 21.09.2021

Öz

The aim of this study is to examine the effect of the book titled Competing in the Age of Artificial Intelligence in terms of Business Management Literature. This work, which I will be reviewing, is a guide that will help business leaders and employees who believe that digital transformation happens only through digital companies, as well as every segment of the society, to better understand this transformation. By succeeding in getting out of the technical part of artificial intelligence, it guides in realizing organizational transformation through the application examples of today's global enterprises.

COMPETING in the AGE of ARTIFICIAL INTELLIGENCE

Authors: Marco IANSITI ve Karim R. LAKHANI
Competing in the Age of AI: Strategy and Leadership When Algorithms and Networks Run the World), (trans. by) Taner Gezer
İstanbul: Optimist Kitap, 2020, 295 p.
ISBN: 9786257804066

Kaynakça

  • COLFER, L. & BALDWIN, C. Y. (2010). The Mirroring Hypothesis: Theory, Evidence and Exceptions. Harvard Business School Finance Working Paper, (10-058).
  • DERDİYOK, T., DOĞRU, Ç., ÜNAL, S. (2020). Dijital Çağda Entelektüel Sermayenin Dönüşümü ve Şirketlerin Rekabet Güçlerine Etkileri. Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18), 7-26.
  • GÜREL, E. & NAZLI, A. (2019). Dijital Aktivizm: Change.org Kampanyaları Üzerine Bir Analiz. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19(4), 187-206.
  • NADELLA, Satya, (2021). Microsoft Leadership Profile, https://news.microsoft.com/exec/satya-nadella/, Erişim Tarihi: 13 Mayıs 2021.
  • ÜLGEN, H. & MİRZE, S. K. (2018). İşletmelerde Stratejik Yönetim (9. Baskı). İstanbul: Beta Yayınları.

YAPAY ZEKÂ ÇAĞINDA REKABET

Yıl 2021, Cilt: 8 Sayı: 2, 486 - 490, 21.09.2021

Öz

Bu çalışmanın amacı Yapay Zekâ Çağında Rekabet isimli kitabın İşletme Yönetimi Literatürü açısından etkisini incelemektir. İncelemesini yapacağım bu eser, dijital dönüşümün sadece dijital şirketler aracılığıyla gerçekleştiğine inanan işletme liderlerinin ve çalışanlarının yanı sıra, toplumun her kesiminin bu dönüşümü daha iyi anlamasına yardımcı olacak bir rehber niteliğindedir. Yapay zekanın teknik kısmından sıyrılmayı başararak, günümüzün global işletmelerinin uygulama örnekleri üzerinden örgütsel dönüşümü gerçekleştirmek konusunda yol göstermektedir. 

YAPAY ZEKÂ ÇAĞINDA REKABET

Yazar: Marco IANSITI ve Karim R. LAKHANI
Yapay Zekâ Çağında Rekabet – Algoritmaların ve Ağların Yönettiği Bir Dünyada Strateji ve Liderlik, (Competing in the Age of AI: Strategy and Leadership When Algorithms and Networks Run the World), (Çev.) Taner Gezer
İstanbul: Optimist Kitap, 2020, 295 s.
ISBN: 9786257804066

Kaynakça

  • COLFER, L. & BALDWIN, C. Y. (2010). The Mirroring Hypothesis: Theory, Evidence and Exceptions. Harvard Business School Finance Working Paper, (10-058).
  • DERDİYOK, T., DOĞRU, Ç., ÜNAL, S. (2020). Dijital Çağda Entelektüel Sermayenin Dönüşümü ve Şirketlerin Rekabet Güçlerine Etkileri. Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9 (18), 7-26.
  • GÜREL, E. & NAZLI, A. (2019). Dijital Aktivizm: Change.org Kampanyaları Üzerine Bir Analiz. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19(4), 187-206.
  • NADELLA, Satya, (2021). Microsoft Leadership Profile, https://news.microsoft.com/exec/satya-nadella/, Erişim Tarihi: 13 Mayıs 2021.
  • ÜLGEN, H. & MİRZE, S. K. (2018). İşletmelerde Stratejik Yönetim (9. Baskı). İstanbul: Beta Yayınları.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Kitap İncelemeleri
Yazarlar

Derya Çelik 0000-0002-7985-9787

Yayımlanma Tarihi 21 Eylül 2021
Kabul Tarihi 13 Eylül 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Cilt: 8 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çelik, D. (2021). YAPAY ZEKÂ ÇAĞINDA REKABET. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 486-490.

Creative Commons Lisansı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.