Bu çalışmanın amacı ilköğretim
okullarında görev yapan ve derslerinde daha önce etkileşimli tahta kullanmış,
bu deneyime sahip öğretmenlerin etkileşimli tahta kullanımına yönelik
görüşlerini belirlemektir. Araştırma katılımcılarını 2017-2018 eğitim öğretim
yılında ilköğretim okullarında görev yapan 10 öğretmen oluşturmaktadır. Nitel
bir araştırma olup, durum çalışması desenindedir. Öğretmenlerle yapılan
görüşmeler sonrasında içerik analizi ile bulgular ortaya konmuştur.
Öğretmenlerin etkileşimli tahta kullanımının öğrenci (aktif kılma, tutumu
artırma, kalıcı öğrenme vb) ve kendileri (öğretimi kolaylaştırma, verimli olma,
zaman tasarrufu vb) için çok sayıda avantaj sağladığı, bunun yanı sıra teknik
aksaklık gibi öğretmenler açısından sorunlar olduğu ifade edilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Yasamda Liderlik |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 3 Haziran 2018 |
Gönderilme Tarihi | 22 Mayıs 2018 |
Kabul Tarihi | 22 Mayıs 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 2 Sayı: 2 |