Bu kitapta önemli bir program geliştirmeci bilim insanı olan William E. Doll, Jr.’nin başlıca eğitim programı çalışmaları derlenerek değerlendirilmiştir. Kitabın temel amacı, 50 yılı aşan bilim kariyerinde Doll’un bilimselliği üzerine genel bir değerlendirme yapmak ve Doll’un eğitim programı çalışmalarına yaptığı önemli kuramsal ve uygulamalı katkıları belgelendirmektir Dünya çapındaki bilim insanlarının ilgisini çeken bu kitap Doll’un post-modernizm ve karmaşıklık kuramı çalışmaları ile tanıştırarak zihinsel alanda şekillenmelerine yardımcı olduğu yüksek lisans ve akademik hayata yeni başlamış bilim insanları çağına gelmiş bireyler için özel bir öneme sahip olacaktır. Bu kitap, program geliştirme çalışmaları, öğretmen eğitimi ve eğitim kuruluşlarındaki yüksek lisans öğrencileri ve eğitim fakültesi öğrencilerine yönelik olarak hazırlanmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Kitap Tanıtımı |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 5 Haziran 2016 |
Gönderilme Tarihi | 24 Şubat 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 3 Sayı: 5 - HAZİRAN |
İndeksler / Indexes
tarafından dizinlenmekte,
TÜBİTAK/ULAKBİM(TR) SBVT tarafından izlenmektedir.
Dergimizde yayımlanan makaleler, aksi belirtilmediği sürece, Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası (CC BY 4.0) ile lisanslanır. Dergiye yayımlanmak üzere metin yollayan tüm yazar ve çevirmenlerin, gönderdikleri metnin yegâne telif sahibi olmaları ya da gerekli izinleri almış olmaları beklenir. Dergiye metin yollayan yazar ve çevirmenler bu metinlerin CC BY 4.0 kapsamında lisanslanacağını, aksini sayı editörlerine en başında açıkça beyan etmedikleri müddetçe, peşinen kabul etmiş sayılırlar.