Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2018, Cilt: 7 Sayı: 1, 118 - 140, 30.06.2018

Öz

Kaynakça

  • Akpınar, S. (2014). Girişimciliğin temel bilgileri, Kocaeli: Umuttepe Yayınları.
  • Akyürek, Ç. & Şahin, Ç. (2013). Evaluation of elementary teachers’ entrepreneurship skills. Ekev Akademi Dergisi, 17(57), 51-68.
  • Anagün, Ş. S. & Atalay, N. (2017). Sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik becerisine ilişkin yeterlik algıları. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(41), 298-313.
  • Areo, A. B. (2014). Early child entrepreneurship development: a paradigmatic approach to unemployment challenges. Research on Humanities and Social Sciences, (4), 41-48.
  • Athayde, R. (2009). Measuring enterprise potential in young people. Entrepreneurship. Theory and Practice, 33(2), 481-500.
  • Avrupa Komisyonu. (2007). Key Competences for Lifelong Learning – A 73 European a Framework. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities.
  • Avşar, M. (2007). Yükseköğretimde öğrencilerin girişimcilik eğilimlerinin araştırılması, Çukurova Üniversitesinde bir uygulama. Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Aydın, E. & Öner, G. (2016). Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik düzeylerinin incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 17(3). 497-515.
  • Aydın, E. (2015). Hayat bilgisi öğretim programlarında yer almış girişimci birey özelliklerinin incelenmesi ve bu özelliklerin kazandırılabilirliğinin değerlendirilmesi. Yüksek Lisans Tezi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya.
  • Aytaç, Ö. (2006). Girişimcilik: sosyo-kültürel bir perspektif. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (15), 139-160.
  • Bacanak, A. (2013). Fen ve teknoloji dersinin öğrencilerde girişimcilik becerisinin gelişimine etkisi üzerine öğretmen görüşleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 13(1), 609-629.
  • Baranović, B. & Štibrić, M. (2007). The development of entrepreneurial competence in Croatian compulsory education. In Key competencies–Skills for life.
  • Barba-Sánchez, V. & Atienza-Sahuquillo, C. (2016). The development of entrepreneurship at school: the Spanish experience. Education+ Training, 58(7/8), 783-796.
  • Bartulović, P. & Novosel, D. (2014). Entrepreneurial competencies in elementary Schools. Obrazovanje za poduzetništvo-E4E: znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 4(1), 83-87.
  • Başar, M. (2013). Girişimcilik: girişimcilik ve girişimcilik süreçleri. (Ed: Ürper Y.). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları.
  • Baysal, H. & Özkul, A. S. (2009). Türkiye’de girişimcilik eğitiminde ilköğretimin rolü ders kitapları üzerine bir içerik analizi. 1. Uluslararası Davraz Kongresi, Isparta.
  • Bozkurt, Ö. & Erdurur, K. (2013). Girişimci kişilik özelliklerinin girişimcilik eğilimindeki etkisi: Potansiyel girişimciler üzerinde bir araştırma. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 8 (2).
  • Büyüköztürk, Ş., Çakmak, E. K., Akgün, Ö. E., Karadeniz Ş. & Demirel, F. (2013). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
  • Cansız, E. (2007). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik özelliklerinin belirlenmesi: Süleyman Demirel Üniversitesi öğrencileri üzerine bir çalışma. Yüksek Lisans Tezi, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isparta.
  • Chell, E. (2015). Directorate-general for ınternal policies policy department b: structural and cohesion policies culture and education, youth education & entrepreneurship, workshop documentation, http://www.europarl.europa.eu/studies, Erişim Tarihi:10.10.2016.
  • Christianti, M., Cholimah, N. & Suprayitno, B. (2015). Development of Entrepreneurship Learning Model for Early Childhood. Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research, 3(3), 65-70.
  • Çelik, H., Gürpınar, C., Başer, N. & Erdoğan, S. (2015). Öğrencilerin yaratıcı düşünme ve girişimcilik becerilerine yönelik fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri. Uluslar arası Eğitim Bilimleri Dergisi, 2, (4), 277-307.
  • Demirel, E. T. & Tikici, M. (2010). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik özelliklerinin beyin baskınlık analizi ile değerlendirilmesi: İnönü üniversitesi ii bf işletme bölümü örneği. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 32(32).
  • GEM. (Global Entrepreneurship Monitor) (2010), Executive Report, http://www.gemconsortium.org/download/1299426307780/GEM%20GLOBAL%20REPORT%202010rev.pdf, Erişim Tarihi:10.10.2016.
  • Gömleksiz, M. N. & Kan, A. Ü. (2009). Sosyal bilgiler dersi öğretim programının eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve girişimcilik becerilerini kazandırmadaki etkililiğinin belirlenmesi (Diyarbakır ili örneği). Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi, 1, 39-49.
  • Güven, S. (2010). Hayat bilgisi dersi öğretim programlarının girişimcilik özellikleri açısından incelenmesi. Education Sciences, 5(1), 49-57.
  • Hezen, E. (2009). İlköğretim 1-5. sınıflar Türkçe dersi öğretim programı ve kılavuzu’nun ögelerinin öğretim programı’nda yer alan temel becerileri geliştirmeye uygunluğu. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Hisrich, R. D. & Peters, M. P. (2002). Entrepreneurship. USA: Mc Graw – HillIrwin.
  • Karadeniz, Y. (2010). Türkiye’de girişimcilik eğitimi. Anahtar Dergisi, Temmuz, 42-44.
  • Karasar, N. (2007). Bilimsel araştırma yöntemi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kılıç, R., Keklik, B. & Çalış, N. (2012). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimleri üzerine bir araştırma: Bandırma İİBF işletme bölümü örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 17(2), 423-435.
  • Kuvan, H. (2007). Türk girişimcilerinin yaşam ve çalışma değerleri: malatya’lı girişimciler üzerine bir araştırma. Doktora Tezi. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isparta.
  • MEB, (2009). Ortaöğretim Girişimcilik Dersi Öğretim Programı. Ankara: Milli Eğitim Basımevi.
  • Moberg, K. (2014). Two approaches to entrepreneurship education: The different effects of education for and through entrepreneurship at the lower secondary level. The International Journal of Management Education, 12(3), 512-528.
  • Paço, A. D. & Palinhas, M. J. (2011). Teaching entrepreneurship to children: a casestudy. Journal of Vocational Education & Training, 63(4), 593-608.
  • Patır, S. & Karahan, M. (2010). Girişimcilik eğitimi ve üniversite öğrencilerinin girişimcilik profillerinin belirlenmesine yönelik bir alan araştırması. Business and Economics Research Journal, 1(2), 27.
  • Polat, S., Koçak, B., Çermik, F., Meral, E. & Boztaş, M. (2015). İlköğretim sosyal bilgiler ders kitaplarının girişimcilik kazanımı açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi. EKEV Akademi Dergisi, 62(62), 455-470.
  • Ruskovaara, E. & Pihkala, T. (2013). Teacher simplementing entrepreneurship education: classroom practices. Education + training, 55(2), 204-216.
  • Seikkula-Leino, J., Satuvuori, T., Ruskovaara, E. & Hannula, H. (2015). How do Finnish teacher educator simplement entrepreneurship education?. Education+ Training, 57(4), 392-404.
  • Selanik Ay, T. & Acar, Ş. (2016). Sınıf öğretmenlerinin girişimcilik becerisi kazandırmaya ilişkin görüşleri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 15(58).
  • Semerci, N. & Yanpar Yelken, T. (2010). İlköğretim programlarındaki ortak temel becerilere ilişkin öğretmen görüşleri (Elazığ ili örneği). Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları, 8(2), 47-54.
  • Sirelkhatim, F. & Gangi, Y. (2015). Entrepreneurship education: A systematic literature review of curricula contents and teaching methods. Cogent Business & Management, 2(1), 1052034.
  • Tsakiridou, H. & Stergiou, K. (2014). Entrepreneurial Competences and Entrepreneurial Intentions of Students in Primary Education. International Journal of Humanities Social Sciences and Education (IJHSSE), 1(9), 106-117.
  • Ürper, Y. (2013). Girişimcilikte yaratıcılık. (Ed: Y. Ürper), Girişimcilik (42-67). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
  • Vaidya, S. (2006). Integrating Enterprise Education under Systemic Schooling–A Case for India. APERA Conference, Hong Kong.
  • Van Praag, C. M., Huber, L. R. & Sloof, R. (2012). The Effect of Early Entrepreneurship Education: Evidence from a Randomized Field Experiment. (No. 7612). IZA Discussion Paper.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2006). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. (5. Baskı). Ankara: Seçkin Yayınları.
  • Yılmaz, E. ve Sünbül, A. M. (2009). Üniversite öğrencilerine yönelik girişimcilik ölçeğinin geliştirilmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (21), 195-203.

İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri

Yıl 2018, Cilt: 7 Sayı: 1, 118 - 140, 30.06.2018

Öz

Bu
araştırmada, sınıf öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda girişimcilik
becerilerinin ilkokul öğrencilerine kazandırılması için gerekli olan eğitim
ihtiyaçlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma,  nitel araştırma desenlerinden olgubilim (fenomonolojik) deseni kullanılarak gerçekleştirilmiştir. Çalışma
grubunu, İstanbul Sultanbeyli ve Sancaktepe ilçelerinde çalışan 84 sınıf
öğretmeni oluşturmuştur. Veriler, araştırmacılar tarafından geliştirilen açık
uçlu sorulardan oluşan anket aracılığıyla toplanmış, içerik analizi tekniğiyle
değerlendirilmiştir. Araştırma sonucunda; ilkokul programlarında,
girişimcilikle ilgili kazanımların (35), konuların (25), etkinliklere ayrılan
sürenin (42) ve ölçme değerlendirme araçlarının yetersiz olduğu (49)
belirlenmiştir. Süreçte, “öğrencilerin derste isteksiz ve çekingen olmaları
(10), okullarda materyal yetersizliği (12), toplumun (19) ve ailenin (21)
girişimciliği desteklememesi (19),” gibi sorunların yaşandığı belirlenmiştir. Girişimcilerin;
“özgüven (61), problem çözme (17) ve yaratıcılık (16)” gibi özelliklerinin, 4. sınıf öğrencilerine de kazandırılması gerektiği belirlenmiştir.
Girişimcilikle ilgili proje geliştirme (25), yeni ve özgün ürünler tasarlama (23),
girişimcilik, girişimci, girişimcilerin özellikleri (18), yenilik ve farklılık
(13) gibi konuların öğretilmesi gerektiği belirlenmiştir.

Kaynakça

  • Akpınar, S. (2014). Girişimciliğin temel bilgileri, Kocaeli: Umuttepe Yayınları.
  • Akyürek, Ç. & Şahin, Ç. (2013). Evaluation of elementary teachers’ entrepreneurship skills. Ekev Akademi Dergisi, 17(57), 51-68.
  • Anagün, Ş. S. & Atalay, N. (2017). Sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik becerisine ilişkin yeterlik algıları. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(41), 298-313.
  • Areo, A. B. (2014). Early child entrepreneurship development: a paradigmatic approach to unemployment challenges. Research on Humanities and Social Sciences, (4), 41-48.
  • Athayde, R. (2009). Measuring enterprise potential in young people. Entrepreneurship. Theory and Practice, 33(2), 481-500.
  • Avrupa Komisyonu. (2007). Key Competences for Lifelong Learning – A 73 European a Framework. Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities.
  • Avşar, M. (2007). Yükseköğretimde öğrencilerin girişimcilik eğilimlerinin araştırılması, Çukurova Üniversitesinde bir uygulama. Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana.
  • Aydın, E. & Öner, G. (2016). Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik düzeylerinin incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 17(3). 497-515.
  • Aydın, E. (2015). Hayat bilgisi öğretim programlarında yer almış girişimci birey özelliklerinin incelenmesi ve bu özelliklerin kazandırılabilirliğinin değerlendirilmesi. Yüksek Lisans Tezi. Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya.
  • Aytaç, Ö. (2006). Girişimcilik: sosyo-kültürel bir perspektif. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (15), 139-160.
  • Bacanak, A. (2013). Fen ve teknoloji dersinin öğrencilerde girişimcilik becerisinin gelişimine etkisi üzerine öğretmen görüşleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 13(1), 609-629.
  • Baranović, B. & Štibrić, M. (2007). The development of entrepreneurial competence in Croatian compulsory education. In Key competencies–Skills for life.
  • Barba-Sánchez, V. & Atienza-Sahuquillo, C. (2016). The development of entrepreneurship at school: the Spanish experience. Education+ Training, 58(7/8), 783-796.
  • Bartulović, P. & Novosel, D. (2014). Entrepreneurial competencies in elementary Schools. Obrazovanje za poduzetništvo-E4E: znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, 4(1), 83-87.
  • Başar, M. (2013). Girişimcilik: girişimcilik ve girişimcilik süreçleri. (Ed: Ürper Y.). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları.
  • Baysal, H. & Özkul, A. S. (2009). Türkiye’de girişimcilik eğitiminde ilköğretimin rolü ders kitapları üzerine bir içerik analizi. 1. Uluslararası Davraz Kongresi, Isparta.
  • Bozkurt, Ö. & Erdurur, K. (2013). Girişimci kişilik özelliklerinin girişimcilik eğilimindeki etkisi: Potansiyel girişimciler üzerinde bir araştırma. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 8 (2).
  • Büyüköztürk, Ş., Çakmak, E. K., Akgün, Ö. E., Karadeniz Ş. & Demirel, F. (2013). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
  • Cansız, E. (2007). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik özelliklerinin belirlenmesi: Süleyman Demirel Üniversitesi öğrencileri üzerine bir çalışma. Yüksek Lisans Tezi, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isparta.
  • Chell, E. (2015). Directorate-general for ınternal policies policy department b: structural and cohesion policies culture and education, youth education & entrepreneurship, workshop documentation, http://www.europarl.europa.eu/studies, Erişim Tarihi:10.10.2016.
  • Christianti, M., Cholimah, N. & Suprayitno, B. (2015). Development of Entrepreneurship Learning Model for Early Childhood. Asia Pacific Journal of Multidisciplinary Research, 3(3), 65-70.
  • Çelik, H., Gürpınar, C., Başer, N. & Erdoğan, S. (2015). Öğrencilerin yaratıcı düşünme ve girişimcilik becerilerine yönelik fen bilgisi öğretmenlerinin görüşleri. Uluslar arası Eğitim Bilimleri Dergisi, 2, (4), 277-307.
  • Demirel, E. T. & Tikici, M. (2010). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik özelliklerinin beyin baskınlık analizi ile değerlendirilmesi: İnönü üniversitesi ii bf işletme bölümü örneği. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 32(32).
  • GEM. (Global Entrepreneurship Monitor) (2010), Executive Report, http://www.gemconsortium.org/download/1299426307780/GEM%20GLOBAL%20REPORT%202010rev.pdf, Erişim Tarihi:10.10.2016.
  • Gömleksiz, M. N. & Kan, A. Ü. (2009). Sosyal bilgiler dersi öğretim programının eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve girişimcilik becerilerini kazandırmadaki etkililiğinin belirlenmesi (Diyarbakır ili örneği). Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi, 1, 39-49.
  • Güven, S. (2010). Hayat bilgisi dersi öğretim programlarının girişimcilik özellikleri açısından incelenmesi. Education Sciences, 5(1), 49-57.
  • Hezen, E. (2009). İlköğretim 1-5. sınıflar Türkçe dersi öğretim programı ve kılavuzu’nun ögelerinin öğretim programı’nda yer alan temel becerileri geliştirmeye uygunluğu. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Hisrich, R. D. & Peters, M. P. (2002). Entrepreneurship. USA: Mc Graw – HillIrwin.
  • Karadeniz, Y. (2010). Türkiye’de girişimcilik eğitimi. Anahtar Dergisi, Temmuz, 42-44.
  • Karasar, N. (2007). Bilimsel araştırma yöntemi. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kılıç, R., Keklik, B. & Çalış, N. (2012). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimleri üzerine bir araştırma: Bandırma İİBF işletme bölümü örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 17(2), 423-435.
  • Kuvan, H. (2007). Türk girişimcilerinin yaşam ve çalışma değerleri: malatya’lı girişimciler üzerine bir araştırma. Doktora Tezi. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Isparta.
  • MEB, (2009). Ortaöğretim Girişimcilik Dersi Öğretim Programı. Ankara: Milli Eğitim Basımevi.
  • Moberg, K. (2014). Two approaches to entrepreneurship education: The different effects of education for and through entrepreneurship at the lower secondary level. The International Journal of Management Education, 12(3), 512-528.
  • Paço, A. D. & Palinhas, M. J. (2011). Teaching entrepreneurship to children: a casestudy. Journal of Vocational Education & Training, 63(4), 593-608.
  • Patır, S. & Karahan, M. (2010). Girişimcilik eğitimi ve üniversite öğrencilerinin girişimcilik profillerinin belirlenmesine yönelik bir alan araştırması. Business and Economics Research Journal, 1(2), 27.
  • Polat, S., Koçak, B., Çermik, F., Meral, E. & Boztaş, M. (2015). İlköğretim sosyal bilgiler ders kitaplarının girişimcilik kazanımı açısından öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi. EKEV Akademi Dergisi, 62(62), 455-470.
  • Ruskovaara, E. & Pihkala, T. (2013). Teacher simplementing entrepreneurship education: classroom practices. Education + training, 55(2), 204-216.
  • Seikkula-Leino, J., Satuvuori, T., Ruskovaara, E. & Hannula, H. (2015). How do Finnish teacher educator simplement entrepreneurship education?. Education+ Training, 57(4), 392-404.
  • Selanik Ay, T. & Acar, Ş. (2016). Sınıf öğretmenlerinin girişimcilik becerisi kazandırmaya ilişkin görüşleri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 15(58).
  • Semerci, N. & Yanpar Yelken, T. (2010). İlköğretim programlarındaki ortak temel becerilere ilişkin öğretmen görüşleri (Elazığ ili örneği). Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları, 8(2), 47-54.
  • Sirelkhatim, F. & Gangi, Y. (2015). Entrepreneurship education: A systematic literature review of curricula contents and teaching methods. Cogent Business & Management, 2(1), 1052034.
  • Tsakiridou, H. & Stergiou, K. (2014). Entrepreneurial Competences and Entrepreneurial Intentions of Students in Primary Education. International Journal of Humanities Social Sciences and Education (IJHSSE), 1(9), 106-117.
  • Ürper, Y. (2013). Girişimcilikte yaratıcılık. (Ed: Y. Ürper), Girişimcilik (42-67). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
  • Vaidya, S. (2006). Integrating Enterprise Education under Systemic Schooling–A Case for India. APERA Conference, Hong Kong.
  • Van Praag, C. M., Huber, L. R. & Sloof, R. (2012). The Effect of Early Entrepreneurship Education: Evidence from a Randomized Field Experiment. (No. 7612). IZA Discussion Paper.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2006). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. (5. Baskı). Ankara: Seçkin Yayınları.
  • Yılmaz, E. ve Sünbül, A. M. (2009). Üniversite öğrencilerine yönelik girişimcilik ölçeğinin geliştirilmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (21), 195-203.
Toplam 48 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ramazan Yurtseven 0000-0001-9963-8642

Prof. Dr. Mustafa Ergün 0000-0002-9087-8540

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2018
Kabul Tarihi 6 Temmuz 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yurtseven, R., & Ergün, P. D. M. (2018). İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri. International Journal of Social Science Research, 7(1), 118-140.
AMA Yurtseven R, Ergün PDM. İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri. IJSSR. Haziran 2018;7(1):118-140.
Chicago Yurtseven, Ramazan, ve Prof. Dr. Mustafa Ergün. “İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri”. International Journal of Social Science Research 7, sy. 1 (Haziran 2018): 118-40.
EndNote Yurtseven R, Ergün PDM (01 Haziran 2018) İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri. International Journal of Social Science Research 7 1 118–140.
IEEE R. Yurtseven ve P. D. M. Ergün, “İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri”, IJSSR, c. 7, sy. 1, ss. 118–140, 2018.
ISNAD Yurtseven, Ramazan - Ergün, Prof. Dr. Mustafa. “İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri”. International Journal of Social Science Research 7/1 (Haziran 2018), 118-140.
JAMA Yurtseven R, Ergün PDM. İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri. IJSSR. 2018;7:118–140.
MLA Yurtseven, Ramazan ve Prof. Dr. Mustafa Ergün. “İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri”. International Journal of Social Science Research, c. 7, sy. 1, 2018, ss. 118-40.
Vancouver Yurtseven R, Ergün PDM. İlkokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri. IJSSR. 2018;7(1):118-40.

*