Akkök, F. (1999). &lkö retimde sosyal becerilerin geli tirilmesi. Ö retmen el kitab*. Ankara: Milli E itim BakanlI I YayInlarI.
Alpa Bilbay, A. (1999). Effectiveness of a social skills training program to enhance the peer relations of low accepted fourth grade children. YayInlanmamIJ uzmanlIk tezi, Bo aziçi Üniversitesi, stanbul.
Anstel, K.M. ve Remer, R. (2003). Social skills training in children with attention deficit hyperactivity disorder; A randomized-controlled clinical trial. Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, 32(1), 153-165.
BacanlI, H. (1999). Sosyal beceri e itimi. Ankara: Nobel YayInlarI.
Bonate, P.L. (2000). Analysis of pretest-posttest designs. Boca Ration: Chapman and Hall.
Chung, C.H. ve Watkings, D. (1995). Evaluating a social skills training program for Hong Kong students. Journal of Social Psychology, 135(4), 527-528.
Çetin, F., Alpa Bilbay A. ve Albayrak Kaymak, D. (2003). Çocuklarda sosyal beceriler. stanbul: Epsilon YayIncIlIk.
Çivitçi, A. ve Çivitçi, N.(2009).
lkö retim ö rencilerinde algIlanan sosyal beceri ve mantIkdIJI
inançlar. &lkö retim Online, 8(2), 415-424.
Çubukçu, Z. ve Gültekin, M.(2006).İlköğretimde öğrencilere kazandırılması gereken sosyal beceriler. Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 37,155-174.
Fox, C. R. ve Boulton, Michael J. (2003). A social skills training (SST) programme for victims of bullying. Pastoral Care, 6, 19-26.
Gresham, F. M. (1990). Best practices in social skills training. A.Thomas ve J. Grimes (Ed.), Best Practices in School Psychology-II. (s. 695-709). Washington: National Association of school Psychologist.
Hops, H. (1983). Children’s social competence and skill: Current research practices and future directions. Behavior Therapy, 14, 3-18.
Kara, E.(2003). Ö retmen ve ö rencilerin sosyal beceri alg*lar*na etki eden faktörler. YayInlanmamIJ yüksek lisans tezi. Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Adana.
Kocayörük, A. (2000). &lkö retim ö rencilerinin sosyal becerilerini geli tirmede draman*n etkisi. YayInlanmamIJ yüksek lisans tezi. Ankara Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
McFall, M. R. (1982). A review and reformulation of the concept of social skills. Behavioral Assesment, 4, 1-33.
Misener, D. B. (1995). An evaluation of secondary prevention social skills training program for children. YayInlanmamIJ doktora tezi, Toronto Üniversitesi, Toronto.
OdakçI, H. ve di erleri.(2003) Sosyal beceri e itiminin ilkö retim ö rencilerinin denetim oda I üzerine etkisi. Türk Psikolojik Dan* ma ve Rehberlik Dergisi, 20,49-58.
O uzlar, A. (2003). Veri ön iJleme. Erciyes Üniversitesi &ktisadi &dari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21, 67-76.
Sümer Hatipo lu, Z. (1999). The effect of social skills training on perceived dimensions of social skills and sociometric status of primary school students. YayInlanmamIJ doktora tezi, Orta Do u Teknik Üniversitesi, Ankara.
Tabachnick, B. G. ve Fidell, L. S. (2001). Computer-assisted research design and analysis. Massasuchets: Allyn and Bacon.
Uz BaJ, A. (2003). &lkö retim 4. ve 5. s*n*flarda okuyan ö rencilerin sosyal becerileri ve okul uyumu ile depresyon düzeyleri aras*ndaki ili kinin incelenmesi. YayInlanmamIJ doktora tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, zmir.
Uzamaz, F. (2000). Sosyal beceri e itiminin ergenlerin ki iler aras* ili ki düzeylerine etkisi. YayImlanmamIJ yüksek lisans tezi, Ankara üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
Verduyn, C. M. ve di erleri. (1990). Social skills training in schools; An evaluation study. Journal of Adolesence, 13, 13-16.
Walker, H.M. ve McConnell, S.R. (1995). Walker-McConnell scale of social competence and school adjustment: Elementary version. Londra: Singular Publishing Group.
Yüksel, G. (1990). Sosyal beceri e itiminin üniversite ö rencilerinin sosyal beceri düzeyine etkisi, YayInlanmamIJ doktora tezi, Gazi Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi
Akkök, F. (1999). &lkö retimde sosyal becerilerin geli tirilmesi. Ö retmen el kitab*. Ankara: Milli E itim BakanlI I YayInlarI.
Alpa Bilbay, A. (1999). Effectiveness of a social skills training program to enhance the peer relations of low accepted fourth grade children. YayInlanmamIJ uzmanlIk tezi, Bo aziçi Üniversitesi, stanbul.
Anstel, K.M. ve Remer, R. (2003). Social skills training in children with attention deficit hyperactivity disorder; A randomized-controlled clinical trial. Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology, 32(1), 153-165.
BacanlI, H. (1999). Sosyal beceri e itimi. Ankara: Nobel YayInlarI.
Bonate, P.L. (2000). Analysis of pretest-posttest designs. Boca Ration: Chapman and Hall.
Chung, C.H. ve Watkings, D. (1995). Evaluating a social skills training program for Hong Kong students. Journal of Social Psychology, 135(4), 527-528.
Çetin, F., Alpa Bilbay A. ve Albayrak Kaymak, D. (2003). Çocuklarda sosyal beceriler. stanbul: Epsilon YayIncIlIk.
Çivitçi, A. ve Çivitçi, N.(2009).
lkö retim ö rencilerinde algIlanan sosyal beceri ve mantIkdIJI
inançlar. &lkö retim Online, 8(2), 415-424.
Çubukçu, Z. ve Gültekin, M.(2006).İlköğretimde öğrencilere kazandırılması gereken sosyal beceriler. Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 37,155-174.
Fox, C. R. ve Boulton, Michael J. (2003). A social skills training (SST) programme for victims of bullying. Pastoral Care, 6, 19-26.
Gresham, F. M. (1990). Best practices in social skills training. A.Thomas ve J. Grimes (Ed.), Best Practices in School Psychology-II. (s. 695-709). Washington: National Association of school Psychologist.
Hops, H. (1983). Children’s social competence and skill: Current research practices and future directions. Behavior Therapy, 14, 3-18.
Kara, E.(2003). Ö retmen ve ö rencilerin sosyal beceri alg*lar*na etki eden faktörler. YayInlanmamIJ yüksek lisans tezi. Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Adana.
Kocayörük, A. (2000). &lkö retim ö rencilerinin sosyal becerilerini geli tirmede draman*n etkisi. YayInlanmamIJ yüksek lisans tezi. Ankara Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
McFall, M. R. (1982). A review and reformulation of the concept of social skills. Behavioral Assesment, 4, 1-33.
Misener, D. B. (1995). An evaluation of secondary prevention social skills training program for children. YayInlanmamIJ doktora tezi, Toronto Üniversitesi, Toronto.
OdakçI, H. ve di erleri.(2003) Sosyal beceri e itiminin ilkö retim ö rencilerinin denetim oda I üzerine etkisi. Türk Psikolojik Dan* ma ve Rehberlik Dergisi, 20,49-58.
O uzlar, A. (2003). Veri ön iJleme. Erciyes Üniversitesi &ktisadi &dari Bilimler Fakültesi Dergisi, 21, 67-76.
Sümer Hatipo lu, Z. (1999). The effect of social skills training on perceived dimensions of social skills and sociometric status of primary school students. YayInlanmamIJ doktora tezi, Orta Do u Teknik Üniversitesi, Ankara.
Tabachnick, B. G. ve Fidell, L. S. (2001). Computer-assisted research design and analysis. Massasuchets: Allyn and Bacon.
Uz BaJ, A. (2003). &lkö retim 4. ve 5. s*n*flarda okuyan ö rencilerin sosyal becerileri ve okul uyumu ile depresyon düzeyleri aras*ndaki ili kinin incelenmesi. YayInlanmamIJ doktora tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, zmir.
Uzamaz, F. (2000). Sosyal beceri e itiminin ergenlerin ki iler aras* ili ki düzeylerine etkisi. YayImlanmamIJ yüksek lisans tezi, Ankara üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
Verduyn, C. M. ve di erleri. (1990). Social skills training in schools; An evaluation study. Journal of Adolesence, 13, 13-16.
Walker, H.M. ve McConnell, S.R. (1995). Walker-McConnell scale of social competence and school adjustment: Elementary version. Londra: Singular Publishing Group.
Yüksel, G. (1990). Sosyal beceri e itiminin üniversite ö rencilerinin sosyal beceri düzeyine etkisi, YayInlanmamIJ doktora tezi, Gazi Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Kabasakal, Z., & Çelik, N. (2010). Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi. İlköğretim Online, 9(1), 203-212.
AMA
Kabasakal Z, Çelik N. Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi. İOO. Mart 2010;9(1):203-212.
Chicago
Kabasakal, Zekavet, ve Neslihan Çelik. “Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi”. İlköğretim Online 9, sy. 1 (Mart 2010): 203-12.
EndNote
Kabasakal Z, Çelik N (01 Mart 2010) Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi. İlköğretim Online 9 1 203–212.
IEEE
Z. Kabasakal ve N. Çelik, “Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi”, İOO, c. 9, sy. 1, ss. 203–212, 2010.
ISNAD
Kabasakal, Zekavet - Çelik, Neslihan. “Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi”. İlköğretim Online 9/1 (Mart 2010), 203-212.
JAMA
Kabasakal Z, Çelik N. Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi. İOO. 2010;9:203–212.
MLA
Kabasakal, Zekavet ve Neslihan Çelik. “Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi”. İlköğretim Online, c. 9, sy. 1, 2010, ss. 203-12.
Vancouver
Kabasakal Z, Çelik N. Sosyal Beceri Eğitiminin İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Uyum Düzeylerine Etkisi. İOO. 2010;9(1):203-12.