BibTex RIS Kaynak Göster

The Effect of Group Guidance Program on the Social Acceptance Levels and Sociometric Status of Adolescents

Yıl 2008, Cilt: 7 Sayı: 1, 127 - 140, 01.03.2008

Kaynakça

  • Akgül, H. (2000). Öfke denetimi e itiminin ilkö retim II. kademe ö rencilerinin öfke denetimi becerilerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi E itim Bilimleri
  • Asher, S. R., Parkhurst, J., Hymell, S., & Williams, G. (1990). Peer rejection and loneliness in childhood. In S. R. Asher & J. D. Coie (Eds.), Peer rejection in childhood (pp. 253–273). New York: Cambridge University Press.
  • Asher. S., & Wheeler V. (1985). Children’s loneliness: A comparison of rejected and neglected peer status. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 53, 500–505.
  • Av aro lu, S. ve Üre, Ö. (2005). Grupla psikolojik danı manın üniversite ö rencilerinin kendini açma davranı larına etkisi. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 151-188, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Bierman, K.L. & Erath, S. A. (2004). Prevention and intervention programs promoting positive peer relations in early childhood education. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online]. Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2004: 1-5, [Online] Retrieved on 08.01.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/Bierman-ErathANGxp.pdf.
  • Bilgiç, N. (2000). Arkada lık becerisi e itiminin ilkö retim ikinci kademe ö rencilerinin yalnızlık düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Boivin, M., & Begin, G. (1989). Peer status and self-perception among early middle school children: The case of the rejected children. Child Development, 60, 591–596.
  • Buhrmester, D. (1990). Intimacy of friendship, interpersonal competence, and adjustment during preadolescence and adolescence. Child Development, 61, 1101–1111.
  • Büyüköztürk, . (2001). Deneysel desenler: Öntest-sontest kontrol gruple desen ve veri analizi. Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Cerraho lu, S. (2002). Sosyal beceri e itiminin ilkö retim ö rencilerinin öz kavramı düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, 19 Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Samsun.
  • Coie, D. A. (1990). Relation of social and academic competence to depressive symptoms in childhood. Journal of Abnormal Psychology, 99, 422–429.
  • Coie, J.D., & Dodge, K.A. (1988). Multiple sources of data on social behavior and social status in the school: A cross-age comparison. Child Development, 59, 815–829.
  • Coie, J. D., Dodge, K. A., & Coppotelli, H. (1982). Dimensions and types of social status: A cross-age perspective. Developmental Psychology, 18, 557-569.
  • Çakır, M.A. (2005). Bir mesleki grup rehberli i programının lise I.sınıf ö rencilerinin mesleki kararsızlık düzeylerine etkisi. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 297-338, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Çeçen, A.R. ve Koçak, E. (2007). Deneysel bir çalı ma: lkö retim II. kademe ö rencilerine uygulanan benlik saygısı programının benlik saygısı üzerindeki etkisi. E itim Ara tırmalar, 27, 59-68.
  • Çoban, R. (2002). Çatı ma çözümü e itiminin ilkokul ö rencilerinin çatı ma çözümleme stratejileri üzerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Ortado u Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler
  • DeRosier, M. E., Kupersmidt, J. B., & Patterson, C. J. (1994). Children’s academic and behavioral adjustment as a function of the chronicity and proximity of peer rejection. Child Development, 65, 1799-1813.
  • Dodge, K. A. (1983). Behavioral antecedents of peer social status. Child Development, 54, 1386-1399.
  • Franz, D.Z. & Gross, M.A (2001) Child sociometric status and parents behavior. Behavior Modification, 25 (1), 3-18.
  • Grossmann, Karin & Klaus Grossmann (2005) The impact of atachment to mother and father at an early children’s psychooscial development through young adulthood. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online] Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: 1-6, [Online] Retrieved on 20.06.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/GrossmannANGxp.pdf.
  • Guralnick, M.J. (2005). Strutting young adolescent’s peer relation. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online] Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: [Online] Retrieved on 11.02.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/GuralnickANGxp.pdf.
  • Hartup, W.W.(1989). Social relationship and their developmental significiance. American Psychologist, 44(2), 120-126.
  • Hartup, W.W. (1983). Peer relations. In Handbook of Child Psychology: Vol. IV. Socialization, Personality, and Social Development, Hetherington E.M (Ed.). Wiley: New York; 103–196.
  • Hartup, W.W., Glazer, J.A & Charlesworth, R. (1967). Peer reinceforcemen and sociometric status. Child Development, 38 (4), 1017-1024.
  • Hatipo lu, Z.S. (1999). The effect of social skills training on percieved dimensions of social skills and sociometric status of primary school students. Yayınlanmamı doktora tezi, Orta Do u teknik Universitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Hay, D.F (2005). Early peer relations and their impact on children’s develpment. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: 1-6, [Online] Retrieved on 15.04.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/GrossmannANGxp.pdf.
  • Juffer, F., Stams, J. Ve Van Ijezndoorn, M (2004). Adopted children’s problem behavior is sifnificantly related their ego resilency, ego control and sociometric status. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 45(4), 697-706.
  • Kaya, A (2005) Farklı sosyometrik statülerdeki ilkö retim II.kademe ö rencilerinin benlik kavramı ve yalnızlık düzeyleri Türk Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Dergisi,.23, 7-19.
  • Kaya, A ve Saçkes, M. (2004). Benlik saygısını geli tirme programının ilkö retim sekizinci sınıf ö rencilerinin benlik saygısı düzeylerine etkisi. Türk Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Dergisi, 3 (21), 49-56.
  • Koivusaari, R. (2004). Children’s sociometric membership group computer and supported interaction in school settings. Educational Psychology, 24(3), 359-373.
  • Kupersmidt, J. B., Coie, J. D., & Dodge, K. A. (1990). The role of poor peer relationships in the development of disorder. In S. R. Asher & J. D. Coie (Eds.), Peer rejection in childhood (pp. 274–305). New York: Cambridge University Press.
  • Ladd, G.W. (2005) Children’s peer relations and social competence. Yale University Pres.
  • LaGreca, A. M., Dandes, S. K., Wick, P., Shaw, K., & Stone, W. L. (1988). Development of the social anxiety scale for children: Reliability and concurrent validity. Journal of Clinical Child Psychology, 17, 84–91.
  • Mize, J (2005). Social skils intervention and peer relationship difficulties in early childhood: Comments on Bierman and Erath, Manz, Mc Wayne and Odom. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online] Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: 1-7, [Online] Retrieved on 15.08.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/MizeANGxp.pdf.
  • Özdemir, A ve Ergene, T. (2005). Sınav kaygısıyla ba a çıkma programının lise II.sınıf ö rencilerinin sınav kaygısı düzeyine etkisi. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 273-296, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Pakaslahti, L., Karjalainen, A., & Keltikangas,-Jarvinen, L. (2002). Relationships between adolescent prosocial problem-solving strategies, prosocial behaviour, and social acceptance International Journal of Behavioral Development, 26 (2), 137-144.
  • Palancı, M ve Özbay, Y. (2005). Lise ve üniversite ö rencilerinin sosyal kaygı problemlerini gidermeye yönelik gerçeklik terapisi oryantasyonlu yardım programı. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 99-150, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Parkhurst, J. T. & Asher, S. R. (1992). Peer rejection in middle school: Subgroups differences in behaviour, loneliness and interpersonal concerns. Developmental Psychology, 28, 231-241.
  • Peretti, P. O., & McNair, A. (1987). Psychological and social self-perceptions of the sociometric isolate. Social Behavior and Personality, 15, 53–57.
  • Prinstein, M. J., & LaGreca, A. M. (2002). Peer crowd affiliation and internalizing distress in adolescence: A longitudinal follow-back study. Journal of Research on Adolescence, 12, 325– 351.
  • Reijntjes, A., Stegge, H., & Meerum, M. (2006). Children’s coping with peer rejection: The role of depressive symptoms, social competence, and gender. Infant and Child Development, 15, 89- 107.
  • Rubin, K. H. & Mills, R. L. (1988). The many faces of social isolation in childhood. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 56, 916–924.
  • Smead Morganett, R (2005) Ya am becerileri: Ergenler için grupla psikolojik danı ma uygulamaları. (Çev: Güçray, S; Kaya, A ve Saçkes, M). Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Stuart, D. L., Gresham, F. M., & Elliott, S. N. (1991). Teacher ratings of social skills in popular and rejected males and females. School Psychology Quartely 6, 16–26.
  • eyhun, H. (2000). Karar verme becerileri e itim programının ilkö retim son sınıf ö rencilerinin
  • karar verme becerilerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, E itim
  • Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Wentzel, K.R. (2003). Sociometric status and adjustment in middle school: A longitudinal study. Journal of Early Adolescence. 23(1), 5-28.
  • Yurdabakan, . (1999). Grup rehberli i programının ilkö retim sekizinci sınıf ö rencilerinin sınav kaygı düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, nönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Malatya.
  • Yüksel, G. (1997). Sosyal beceri e itiminin üniversite ö rencilerinin sosyal beceri düzeyine etkisi. Yayınlanmamı doktora tezi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Yüksel-Sahin, F. (1997). Grupla ileti im becerileri e itiminin üniversite ö rencilerinin ileti im beceri düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı doktora tezi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.

Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerine Etkisi

Yıl 2008, Cilt: 7 Sayı: 1, 127 - 140, 01.03.2008

Kaynakça

  • Akgül, H. (2000). Öfke denetimi e itiminin ilkö retim II. kademe ö rencilerinin öfke denetimi becerilerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi E itim Bilimleri
  • Asher, S. R., Parkhurst, J., Hymell, S., & Williams, G. (1990). Peer rejection and loneliness in childhood. In S. R. Asher & J. D. Coie (Eds.), Peer rejection in childhood (pp. 253–273). New York: Cambridge University Press.
  • Asher. S., & Wheeler V. (1985). Children’s loneliness: A comparison of rejected and neglected peer status. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 53, 500–505.
  • Av aro lu, S. ve Üre, Ö. (2005). Grupla psikolojik danı manın üniversite ö rencilerinin kendini açma davranı larına etkisi. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 151-188, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Bierman, K.L. & Erath, S. A. (2004). Prevention and intervention programs promoting positive peer relations in early childhood education. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online]. Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2004: 1-5, [Online] Retrieved on 08.01.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/Bierman-ErathANGxp.pdf.
  • Bilgiç, N. (2000). Arkada lık becerisi e itiminin ilkö retim ikinci kademe ö rencilerinin yalnızlık düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Boivin, M., & Begin, G. (1989). Peer status and self-perception among early middle school children: The case of the rejected children. Child Development, 60, 591–596.
  • Buhrmester, D. (1990). Intimacy of friendship, interpersonal competence, and adjustment during preadolescence and adolescence. Child Development, 61, 1101–1111.
  • Büyüköztürk, . (2001). Deneysel desenler: Öntest-sontest kontrol gruple desen ve veri analizi. Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Cerraho lu, S. (2002). Sosyal beceri e itiminin ilkö retim ö rencilerinin öz kavramı düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, 19 Mayıs Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Samsun.
  • Coie, D. A. (1990). Relation of social and academic competence to depressive symptoms in childhood. Journal of Abnormal Psychology, 99, 422–429.
  • Coie, J.D., & Dodge, K.A. (1988). Multiple sources of data on social behavior and social status in the school: A cross-age comparison. Child Development, 59, 815–829.
  • Coie, J. D., Dodge, K. A., & Coppotelli, H. (1982). Dimensions and types of social status: A cross-age perspective. Developmental Psychology, 18, 557-569.
  • Çakır, M.A. (2005). Bir mesleki grup rehberli i programının lise I.sınıf ö rencilerinin mesleki kararsızlık düzeylerine etkisi. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 297-338, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Çeçen, A.R. ve Koçak, E. (2007). Deneysel bir çalı ma: lkö retim II. kademe ö rencilerine uygulanan benlik saygısı programının benlik saygısı üzerindeki etkisi. E itim Ara tırmalar, 27, 59-68.
  • Çoban, R. (2002). Çatı ma çözümü e itiminin ilkokul ö rencilerinin çatı ma çözümleme stratejileri üzerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Ortado u Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler
  • DeRosier, M. E., Kupersmidt, J. B., & Patterson, C. J. (1994). Children’s academic and behavioral adjustment as a function of the chronicity and proximity of peer rejection. Child Development, 65, 1799-1813.
  • Dodge, K. A. (1983). Behavioral antecedents of peer social status. Child Development, 54, 1386-1399.
  • Franz, D.Z. & Gross, M.A (2001) Child sociometric status and parents behavior. Behavior Modification, 25 (1), 3-18.
  • Grossmann, Karin & Klaus Grossmann (2005) The impact of atachment to mother and father at an early children’s psychooscial development through young adulthood. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online] Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: 1-6, [Online] Retrieved on 20.06.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/GrossmannANGxp.pdf.
  • Guralnick, M.J. (2005). Strutting young adolescent’s peer relation. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online] Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: [Online] Retrieved on 11.02.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/GuralnickANGxp.pdf.
  • Hartup, W.W.(1989). Social relationship and their developmental significiance. American Psychologist, 44(2), 120-126.
  • Hartup, W.W. (1983). Peer relations. In Handbook of Child Psychology: Vol. IV. Socialization, Personality, and Social Development, Hetherington E.M (Ed.). Wiley: New York; 103–196.
  • Hartup, W.W., Glazer, J.A & Charlesworth, R. (1967). Peer reinceforcemen and sociometric status. Child Development, 38 (4), 1017-1024.
  • Hatipo lu, Z.S. (1999). The effect of social skills training on percieved dimensions of social skills and sociometric status of primary school students. Yayınlanmamı doktora tezi, Orta Do u teknik Universitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Hay, D.F (2005). Early peer relations and their impact on children’s develpment. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: 1-6, [Online] Retrieved on 15.04.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/GrossmannANGxp.pdf.
  • Juffer, F., Stams, J. Ve Van Ijezndoorn, M (2004). Adopted children’s problem behavior is sifnificantly related their ego resilency, ego control and sociometric status. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 45(4), 697-706.
  • Kaya, A (2005) Farklı sosyometrik statülerdeki ilkö retim II.kademe ö rencilerinin benlik kavramı ve yalnızlık düzeyleri Türk Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Dergisi,.23, 7-19.
  • Kaya, A ve Saçkes, M. (2004). Benlik saygısını geli tirme programının ilkö retim sekizinci sınıf ö rencilerinin benlik saygısı düzeylerine etkisi. Türk Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Dergisi, 3 (21), 49-56.
  • Koivusaari, R. (2004). Children’s sociometric membership group computer and supported interaction in school settings. Educational Psychology, 24(3), 359-373.
  • Kupersmidt, J. B., Coie, J. D., & Dodge, K. A. (1990). The role of poor peer relationships in the development of disorder. In S. R. Asher & J. D. Coie (Eds.), Peer rejection in childhood (pp. 274–305). New York: Cambridge University Press.
  • Ladd, G.W. (2005) Children’s peer relations and social competence. Yale University Pres.
  • LaGreca, A. M., Dandes, S. K., Wick, P., Shaw, K., & Stone, W. L. (1988). Development of the social anxiety scale for children: Reliability and concurrent validity. Journal of Clinical Child Psychology, 17, 84–91.
  • Mize, J (2005). Social skils intervention and peer relationship difficulties in early childhood: Comments on Bierman and Erath, Manz, Mc Wayne and Odom. [In.Trembley R.E, Barr, R.G, Peters, RDeV, Eds.] Encyclopedia on early childhood development. [Online] Montreal, Quebec: Centre of Excellence for Early Child Development; 2005: 1-7, [Online] Retrieved on 15.08.2005, at URL: http://www.excellence-earlychildhood.ca/MizeANGxp.pdf.
  • Özdemir, A ve Ergene, T. (2005). Sınav kaygısıyla ba a çıkma programının lise II.sınıf ö rencilerinin sınav kaygısı düzeyine etkisi. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 273-296, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Pakaslahti, L., Karjalainen, A., & Keltikangas,-Jarvinen, L. (2002). Relationships between adolescent prosocial problem-solving strategies, prosocial behaviour, and social acceptance International Journal of Behavioral Development, 26 (2), 137-144.
  • Palancı, M ve Özbay, Y. (2005). Lise ve üniversite ö rencilerinin sosyal kaygı problemlerini gidermeye yönelik gerçeklik terapisi oryantasyonlu yardım programı. (Editörler: Erkan, S ve Kaya, A). Deneysel Olarak Sınanmı Grupla Psikolojik Danı ma ve Rehberlik Programları-II, 99-150, Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Parkhurst, J. T. & Asher, S. R. (1992). Peer rejection in middle school: Subgroups differences in behaviour, loneliness and interpersonal concerns. Developmental Psychology, 28, 231-241.
  • Peretti, P. O., & McNair, A. (1987). Psychological and social self-perceptions of the sociometric isolate. Social Behavior and Personality, 15, 53–57.
  • Prinstein, M. J., & LaGreca, A. M. (2002). Peer crowd affiliation and internalizing distress in adolescence: A longitudinal follow-back study. Journal of Research on Adolescence, 12, 325– 351.
  • Reijntjes, A., Stegge, H., & Meerum, M. (2006). Children’s coping with peer rejection: The role of depressive symptoms, social competence, and gender. Infant and Child Development, 15, 89- 107.
  • Rubin, K. H. & Mills, R. L. (1988). The many faces of social isolation in childhood. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 56, 916–924.
  • Smead Morganett, R (2005) Ya am becerileri: Ergenler için grupla psikolojik danı ma uygulamaları. (Çev: Güçray, S; Kaya, A ve Saçkes, M). Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Stuart, D. L., Gresham, F. M., & Elliott, S. N. (1991). Teacher ratings of social skills in popular and rejected males and females. School Psychology Quartely 6, 16–26.
  • eyhun, H. (2000). Karar verme becerileri e itim programının ilkö retim son sınıf ö rencilerinin
  • karar verme becerilerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, E itim
  • Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Wentzel, K.R. (2003). Sociometric status and adjustment in middle school: A longitudinal study. Journal of Early Adolescence. 23(1), 5-28.
  • Yurdabakan, . (1999). Grup rehberli i programının ilkö retim sekizinci sınıf ö rencilerinin sınav kaygı düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı yüksek lisans tezi, nönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Malatya.
  • Yüksel, G. (1997). Sosyal beceri e itiminin üniversite ö rencilerinin sosyal beceri düzeyine etkisi. Yayınlanmamı doktora tezi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Yüksel-Sahin, F. (1997). Grupla ileti im becerileri e itiminin üniversite ö rencilerinin ileti im beceri düzeylerine etkisi. Yayınlanmamı doktora tezi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
Toplam 51 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sezai Demir

Alim Kaya

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Demir, S., & Kaya, A. (2008). Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerine Etkisi. İlköğretim Online, 7(1), 127-140.
AMA Demir S, Kaya A. Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerine Etkisi. İOO. Mart 2008;7(1):127-140.
Chicago Demir, Sezai, ve Alim Kaya. “Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri Ve Sosyometrik Statülerine Etkisi”. İlköğretim Online 7, sy. 1 (Mart 2008): 127-40.
EndNote Demir S, Kaya A (01 Mart 2008) Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerine Etkisi. İlköğretim Online 7 1 127–140.
IEEE S. Demir ve A. Kaya, “Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerine Etkisi”, İOO, c. 7, sy. 1, ss. 127–140, 2008.
ISNAD Demir, Sezai - Kaya, Alim. “Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri Ve Sosyometrik Statülerine Etkisi”. İlköğretim Online 7/1 (Mart 2008), 127-140.
JAMA Demir S, Kaya A. Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerine Etkisi. İOO. 2008;7:127–140.
MLA Demir, Sezai ve Alim Kaya. “Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri Ve Sosyometrik Statülerine Etkisi”. İlköğretim Online, c. 7, sy. 1, 2008, ss. 127-40.
Vancouver Demir S, Kaya A. Grup Rehberliği Programının Ergenlerin Sosyal Kabul Düzeyleri ve Sosyometrik Statülerine Etkisi. İOO. 2008;7(1):127-40.