Amaç ve Kapsam

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi (USBED), sosyal bilimler eğitimi alanları ile ilgili nicel, nitel araştırmalara, en son literatüre dayalı eleştirel derlemelere, meta-analiz çalışmalarına, model önerilerine, olgu sunularına, kitap ve bilimsel etkinlik tanıtımları, tartışmalara ve benzeri özgün yazılara yer verilmesi amaçlanmıştır.

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi (USBED) aşağıdakiler dâhil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere ilgili tüm araştırma alanlarında yayın yapmaktadır:

  • Sosyal bilimler üzerine bakış açıları: ortaya çıkan konular ve tartışmalı konular
  • Tarihsel ve sosyal bilim fikirleri: bunları sınıfta nasıl uygulayalım?
  • Öğrenme: bilişsel, duyuşsal ve katılımcı öğrenmenin gerçekleştiği koşullar
  • Müfredat: Ne öğreteceğiz ve nasıl öğreteceğiz?
  • Güncel ilgi alanları: küresel konular; cinsiyet ve etnik köken; teknoloji kullanımı; üst düzey eleştirel düşünme; barış eğitimi ve çatışma yönetimi; çok kültürlü sosyal bilimler müfredatı; tematik öğretim; ve sosyal bilimler sınıfında okuma yazma
  • Ölçme ve değerlendirme
  • Öğretmen eğitimi
  • Özel Eğitim
  • Eğitim sosyolojisi
  • Pedagojiler
  • Öğrenme ve öğretme
  • Eğitim teknolojisi
  • Eğitim teknolojisi sistemleri
  • Müfredat çalışmaları
  • Eğitim politikası
  • Eğitim tarihi
  • Eğitim felsefesi ve eğitim teorisi
  • Eğitim yönetimi

Yayımlanma Ayları
Haziran Aralık

21910All papers published in the journal are licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International

SOBIAD ETKİ DEĞERİ .458