Postmethod condition refers to the qualities of the contemporary era in English language teaching in which previously well trusted methods are put under serious scrutiny and in which a body of methods and techniques collected from all previous methods and approaches are used pragmatically with a belief that such an eclectic practice leads to success. Such practices, under the postmethod condition, are in constant influx, bringing continuous changes in both pre-service and in-service professional development programs. The aim of this paper, thus, is to discuss the relationship between this postmethod condition and a variety of English language teacher education practices situated in Turkey.
Yöntem-sonrası durum, bir terim olarak, İngiliz dili eğitiminin günümüzdegeçirmekte olduğu ve ana özelliklerini daha önceleri çokça güvenilmiş bulunanyöntemlerin ciddi şekilde sorgulandığı günümüzdeki durumunu anlatmaktadır. Yöntemsonrası durum geçmişten günümüze kullanılagelen yöntemlerin ve tekniklerin tümününarasından ortama öğrenme ortamına en uygun olanlarının seçilerek kullanılmasınınbaşarıya götüreceğine inanılan pragmatik ve eklektik bir dönemi gösterir. Bu çalışmanınamacı da İngiliz dili öğretmen yetiştirme programlarındaki bir dizi uygulamanıngetirdiği güncel sorunları yöntem-sonrası dönem ekseninde irdelemektir ki buuygulamalar yöntem-sonrası dönem içinde sürekli değişim halinde olup hizmet öncesive hizmet içi mesleki gelişim programlarında değişime yol açmaktadır
Yöntem-sonrası yöntem öğretmen yetiştirme modern-sonrası değişim
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 2 Sayı: 1 |