Tüketici ilgilenimi, tüketicinin satın alma ve karar verme davranışının anlaşılması için yararlı ve önemli bir konsepttir. Reklam stratejisi üretiminde de tüketicinin ilgilenim türünü ve seviyesini bilmek reklam yaratıcılarını avantajlı kılar. Ancak konseptin verimli kullanılabilmesi onun ölçülebilmesine bağlıdır. İlgilenimin ölçülmesi konusunda literatürde tatmin edici bir birikim vardır. Burada bu birikimin önemli parçalarından olan bazı ölçekler tanıtılarak, ilgilenimi ölçme konusuna giriş yapılmaktadır.
| Birincil Dil | Türkçe |
|---|---|
| Yazarlar | |
| Gönderilme Tarihi | 9 Aralık 2013 |
| Yayımlanma Tarihi | 19 Kasım 2013 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 4 |