BibTex RIS Kaynak Göster

İLİŞKi ALGILARI VE MEMNUNİYET DEĞERLENDİRMELERİ: BİR ETKİLEŞİM ARAŞTIRMASI

Yıl 2001, Cilt: 1 Sayı: 4, 120 - 126, 12.05.2014

Öz

Artan bir şekilde, bilim adamları ve uygulamacılar, halkla ilişkileri, organizasyonlar ve halk arasındaki ilişkilerin yönetimi olarak tanımlıyorlar. İlişkilerin ölçümlenmesi zor olduğu için, halkla ilişkiler uygulamacıları, sıksık, halkla ilişkiler faaliyetlerinin  tüketici algıları, değerlendirmeleri ve davranışları üzerindeki etkisini göstermek için mücadele etmektedirler. Mevcut araştırma, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel algılarını ve bir bankayla ve memnuniyetin değerlendirilmesindeki  algılarla bağlantılı olan toplumsal ilişkileri incelemeye çalışmıştır. Sonuçlar, hedef kitle üyelerinin kişisel, profesyonel ilişkilerinin algıları, özellikle organizasyona duyulan memnuniyetin, memnuniyet değişkeninin %75 oranında, değerlendirmeleri etkilediğini göstermiştir. Anlamların bir tartışması yapılmıi, SMART Halkla İlişkiler, bir yönetim çerçevesi olarak önerilmiş, ve gelecek için , inceleme alanları sunmuştur. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Filiz Otay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 12 Mayıs 2014
Gönderilme Tarihi 12 Mayıs 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 1 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Otay, F. (2014). İLİŞKi ALGILARI VE MEMNUNİYET DEĞERLENDİRMELERİ: BİR ETKİLEŞİM ARAŞTIRMASI. Selçuk İletişim, 1(4), 120-126. https://doi.org/10.18094/si.08997