Bu makalenin amacı, hikaye anlatma yönteminin 3-8 yaşları arasındaki çocukların kültürel, zihinsel, dilsel, sosyo-duygusal, ruhsal katkılarını gözden geçirerek, ağırlıklı olarak, hikaye anlatma yöntemi yoluyla çocukların hem ana dil hem de erek dil gelişimini irdelemektir. Buna ek olarak, çocukların dil gelişimi için hikaye-odaklı bir dil öğretim modeli önererek, bu süreç içerisinde, hikaye anlatma tekniklerinin sınıf içinde etkili bir biçimde nasıl uygulanacağı hakkında ilköğretimde görev yapan öğretmenlere bazı önerilerde bulunulmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 19 Kasım 2013 |
Gönderilme Tarihi | 9 Aralık 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 3 Sayı: 4 |