BibTex RIS Kaynak Göster

Tüketici İlgilenimini Ölçmek

Yıl 2007, Cilt: 4 Sayı: 4, 163 - 180, 19.11.2013

Öz

Tüketici ilgilenimi, tüketicinin satın alma ve karar verme davranışının anlaşılması için yararlı ve önemli bir konsepttir. Reklam stratejisi üretiminde de tüketicinin ilgilenim türünü ve seviyesini bilmek reklam yaratıcılarını avantajlı kılar. Ancak konseptin verimli kullanılabilmesi onun ölçülebilmesine bağlıdır. İlgilenimin ölçülmesi konusunda literatürde tatmin edici bir birikim vardır. Burada bu birikimin önemli parçalarından olan bazı ölçekler tanıtılarak, ilgilenimi ölçme konusuna giriş yapılmaktadır.

 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Vesile Çakır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Kasım 2013
Gönderilme Tarihi 9 Aralık 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Çakır, V. (2013). Tüketici İlgilenimini Ölçmek. Selçuk İletişim, 4(4), 163-180. https://doi.org/10.18094/si.42712