Çalışmada öncelikli olarak fakültelerin tanıtımında web sitelerinin önemi ve taşıması gereken özellikler ortaya konulmaya çalışılmış, uygulama kısmında ise Türkiye’de eğitim hizmeti sunmakta olan ve Öğrenci Seçme Sınavı’nda İletişim Fakülteleri, Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında en yüksek taban puanlara sahip ilk üç İletişim Fakültesi’nin, tanıtım ve bilgilendirme amaçlarını web siteleri aracılığıyla nasıl gerçekleştirdiği, web sitelerinde kendileri hakkındaki bilgileri site kullanıcılarına nasıl yansıttığı, görsel-işitsel öğeleri bilgileri destekler şekilde nasıl kullandığı, site ziyaretçilerine sanal ortamda ne tür imkânlar sunduğu ve fakültelerin web sitelerinden bir tanıtım aracı olarak nasıl yararlandığı araştırılmaktadır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 13 |