BibTex RIS Kaynak Göster

Ulusal Firmaların Küresel Pazara Girişinde internetin Katkısı

Yıl 2017, Cilt: 10 Sayı: 29, 94 - 111, 15.03.2017

Öz

Son zamanlardaki en önemli gelişmelerden birisi Internet üzerinden uluslararası pazarlama faaliyetlerinin artması ve buna bağlı olarak uluslararası bilgi akımının hızlanmasıdır. Günümüzde, artık Internet küresel pazarda önemli bir iletişim aracıdır. Temelleri 1960’lı yıllarda Amerika’da atılan internet, aradan geçen 50 yıl içerisinde tüm dünyaya hızla yayılmıştır. Internet’in yoğun yaygın olarak kullanılmaya başlanmasının en önemli nedeni kullanım maliyetinin ucuz olmasıdır. Bu nedenle hem tüketiciler hem de firmalar Internet’i sıklıkla kullanmaktadır. Dolayısıyla pazarlama açısından Internet son derece önemli olmaktadır. Bu makale, ulusal firmaların küresel pazara girişinde Internet’in katkısı değerlendirilmiştir.

The Contrıbutıon Of The Internet To Natıonal Firms In Accessing To The Global Market

Yıl 2017, Cilt: 10 Sayı: 29, 94 - 111, 15.03.2017

Öz

Recently, one of the most important developments is to increase of international marketing
activity and corresponding to accelerate of international information current. Nowadays, internet
is an important communication tool in the global market. Internet, which its basics was laid in
the 1960's in the USA, has rapily spread all over the world in the intervening 50 years. The Most
important reason of using Internet is cheapness of the cost of usage. Therefore, both consumers
and firms frequently use Internet. This is why, Internet is extremely important in terms of
marketing. In this article, the contribution of the Internet to national firms in accessing to the
global market has ben considered

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA36DB54SA
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Mustafa Paksoy Bu kişi benim

B. Dilek Özbezek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Mart 2017
Gönderilme Tarihi 1 Mart 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 10 Sayı: 29

Kaynak Göster

APA Paksoy, M., & Özbezek, B. D. (2017). Ulusal Firmaların Küresel Pazara Girişinde internetin Katkısı. Kent Akademisi, 10(29), 94-111.

International Refereed and Indexed Journal of Urban Culture and Management | Kent Kültürü ve Yönetimi Uluslararası Hakemli İndeksli Dergi

Bilgi, İletişim, Kültür, Sanat ve Medya Hizmetleri (ICAM Network) www.icamnetwork.net

Executive Office: Ahmet Emin Fidan Culture and Research Center, Evkaf Neigh. No: 34 Fatsa Ordu
Tel: +90452 310 20 30 Faks: +90452 310 20 30 | E-Mail: (int): info@icamnetwork.net | (TR) bilgi@icamnetwork.net