Kentsel uzamdaki iletişim yönetiminde kent logolarının, kentte yaşayan
bireylerce, bir başka deyişle kentlilerce nasıl karşılandığını, nasıl okunduğunu, nasıl
algılandığını İstanbul örneğinde ve bir odak grup çalışmasıyla ortaya koymak bu
incelemenin temel amacını oluşturmuştur. Sonuçta, İBB Logosu'nun büyük oranda
hatırlanmadığı, hatırlatıldığındaysa ayrıntılarının algı/anmadığı bulgu/anmıştır.
The major aim of this paper is to explain how civic logos in urbane space of
communication management, as in the example of İstanbul logo, (İBB-İstanbul
Büyükşehir Belediyesi), are perceived and read by the citizens/individuals /iving in
the urbane places. The method is processed by focus group assistance. As a
condusion, it is verified that 188 logo is not remembered in a large scale by the
citizens; when remembered, they failed to reca/1 the details of it.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Ekim 2006 |
Gönderilme Tarihi | 26 Nisan 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 8 |