BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRENCİLERİN İŞ UYUMLARININ GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ETKİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Yıl 2008, Cilt: 2008 Sayı: 1, 384 - 400, 01.03.2008

Öz

Kaynakça

  • Bourner, T. (1997), “Teaching Methods for Learning Outcomes”, Education and Training, Vol:39, No: 9, pp.344-348.
  • Çelikkaya, H. (2006), Öğretmenlik Mesleğine Giriş: Eğitim ve Eğitimcilik, Alfa Yayınları, 2. Baskı, Kasım, İstanbul.
  • Çukacı, Y.ve Elagöz, İ. (2006), “Muhasebe Derslerinde Kullanılan Öğretim Yöntemleri İle Öğrenme Stillerinin İlişkisinin Ortaya Konulması ve Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde Bir Uygulama”, D.E.Ü.İ.İ.B.F. Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 1, Yıl: 2006.
  • Jones, C. ve English, J. (2004), “A Contemporary Approach to Entrepreneurship Education”, Education + Training, Volume: 46, Number: 8/9, pp.416-423,
  • Küster, I. ve Vila, N. (2006), “A Comparison of Marketing Teaching Methods in North American and European Universities”, Marketing Intelligence & Planning, Volume:24, Number:4, pp.319-331.
  • Lam, K. Ve Zhao, X.(1998), “An Application of Quality Function Deployment o Improve The Quality of Teaching”, International Journal Of Quality & Reliability Management, Vol: 15, No: 4, pp.389-413.
  • Lindgreen, A., Palmer, R., Vanhamme, J. (2004), “Contemporary Marketing
  • Imlications”, Marketing Intelligence & Planning, Volume:22, Number: 6, pp.673-692.
  • Moogan, Y., Baron, S., Bainbridge, S. (2001), “Timings and Trade- offs In The Marketing of Higher Education Courses: A Conjoint Approach”, Marketing Intelligence & Planning, Vol:19, No:3, 179- 187.
  • Orhaner, E. ve Tunç, A. (2003), Ticaret ve Turizm Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri, Genişletilmiş İkinci Baskı, Gazi Kitabevi, s.199.
  • Pearson, J. ve Choueke, R. (1997), “Foundation For The Future? Marketing In A Management Learning”, Education and Training, Vol:39, No:2, pp.58-64.
  • Pelgrum, W.J., (2004), Methodological Issues in International Comparative Assessments of Educational Progress, (Editor: Levin Cathy), Research Methods in Social Sciences, London, GBR: Sage Publication Incorporated, p.257.
  • Rodrigues, C.A., (2004), “The Importance Level Of Ten Teaching/Learning Techniques as Rated by University Business Students and Instructors”, Journal Of Management Development, Volume:23, No:2, pp. 169-182.
  • http://www.ansiad.org.tr/v2/basinda_ansiad_oku.php?id=46 (Erişim: 11.06.07) Theoretical Propositions and Practical

ÖĞRENCİLERİN İŞ UYUMLARININ GELİŞTİRİLMESİ İÇİN ETKİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Yıl 2008, Cilt: 2008 Sayı: 1, 384 - 400, 01.03.2008

Öz

Yüksek öğretimde öğrenme yöntemleri üzerine yapılan öğrenme değerlendirmelerde odaklanılmaktadır. Gelecekte öğrencilerin iş yaşamlarına uyum sağlamak açısından önem taşıyan öğrenme süreci, öğretim yöntemlerinin etkinliğiyle gelişme göstermektedir. Bu açıdan, öğrenme sürecinde uygulanacak öğretim yöntemleri önemlidir. Bu çalışmada, pazarlama alanında çalışmayı planlayan, pazarlama disiplinine yatkınlığı olan öğrencilerin iş uyumlarının arttırılması için pazarlama derslerinde kullanılabilecek öğretim yöntemlerinin belirlenmesi amaçlanmaktadır

Kaynakça

  • Bourner, T. (1997), “Teaching Methods for Learning Outcomes”, Education and Training, Vol:39, No: 9, pp.344-348.
  • Çelikkaya, H. (2006), Öğretmenlik Mesleğine Giriş: Eğitim ve Eğitimcilik, Alfa Yayınları, 2. Baskı, Kasım, İstanbul.
  • Çukacı, Y.ve Elagöz, İ. (2006), “Muhasebe Derslerinde Kullanılan Öğretim Yöntemleri İle Öğrenme Stillerinin İlişkisinin Ortaya Konulması ve Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde Bir Uygulama”, D.E.Ü.İ.İ.B.F. Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 1, Yıl: 2006.
  • Jones, C. ve English, J. (2004), “A Contemporary Approach to Entrepreneurship Education”, Education + Training, Volume: 46, Number: 8/9, pp.416-423,
  • Küster, I. ve Vila, N. (2006), “A Comparison of Marketing Teaching Methods in North American and European Universities”, Marketing Intelligence & Planning, Volume:24, Number:4, pp.319-331.
  • Lam, K. Ve Zhao, X.(1998), “An Application of Quality Function Deployment o Improve The Quality of Teaching”, International Journal Of Quality & Reliability Management, Vol: 15, No: 4, pp.389-413.
  • Lindgreen, A., Palmer, R., Vanhamme, J. (2004), “Contemporary Marketing
  • Imlications”, Marketing Intelligence & Planning, Volume:22, Number: 6, pp.673-692.
  • Moogan, Y., Baron, S., Bainbridge, S. (2001), “Timings and Trade- offs In The Marketing of Higher Education Courses: A Conjoint Approach”, Marketing Intelligence & Planning, Vol:19, No:3, 179- 187.
  • Orhaner, E. ve Tunç, A. (2003), Ticaret ve Turizm Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri, Genişletilmiş İkinci Baskı, Gazi Kitabevi, s.199.
  • Pearson, J. ve Choueke, R. (1997), “Foundation For The Future? Marketing In A Management Learning”, Education and Training, Vol:39, No:2, pp.58-64.
  • Pelgrum, W.J., (2004), Methodological Issues in International Comparative Assessments of Educational Progress, (Editor: Levin Cathy), Research Methods in Social Sciences, London, GBR: Sage Publication Incorporated, p.257.
  • Rodrigues, C.A., (2004), “The Importance Level Of Ten Teaching/Learning Techniques as Rated by University Business Students and Instructors”, Journal Of Management Development, Volume:23, No:2, pp. 169-182.
  • http://www.ansiad.org.tr/v2/basinda_ansiad_oku.php?id=46 (Erişim: 11.06.07) Theoretical Propositions and Practical
Toplam 14 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Editörden Bu kişi benim

Günal Önce Bu kişi benim

Aydın Kayabaşı Bu kişi benim

H. Seçil Fettahlıoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 2008 Sayı: 1

     EBSCO        SOBİAD            ProQuest      Türk Eğitim İndeksi

18302 18303   18304  18305