Günümüz dünyası her alanda hızlı ve etkili iletişimi zorunlu kılmaktadır. Hızlı ve etkili iletişimin her alanda kazandığı önem, özel ya da kamu olsun kurumsal yapıları da yakından ilgilendirmektedir. Bilgiye erişimin kolay olması, sosyal medya platformlarından olumlu ya da olumsuz herhangi bir haberin hızla yayılması kurum ve kuruluşlar nezdinde algı oluşturmaktadır. Bu algının olumsuz olması durumunda düzeltici çalışmalar gerekmektedir. Kurum ve kuruluşlar kendilerine dair hem olumlu algı oluşturmak hem de kamuoyunu etkilemek amacıyla iletişim faaliyetlerine önem vermektedirler. Özellikle yerel yönetimler seçimle göreve geldiklerinden ve bir sonraki seçime hazırlanmak durumunda olduklarından iletişim ve/veya halkla ilişkiler faaliyetlerine daha fazla yoğunlaşmaktadırlar. Bu çalışmada Kahramanmaraş’ta bulunan yerel yönetimlerden Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinin halkla ilişkiler yapılanması ve çalışmaları incelenmekte ve yönetim-vatandaş iletişimi bağlamında yapılanlar ele alınmaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Yerel Yönetimler, Halkla İlişkiler |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Nisan 2024 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ekim 2023 |
Kabul Tarihi | 7 Mart 2024 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2024 Cilt: 21 Sayı: 1 |
KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi ULAKBİM-TR Dizin tarafından dizinlenen hakemli ve bilimsel bir dergidir.