BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrenme ve Öğretmeye

Yıl 2001, Cilt: 25 Sayı: 25, 128 - 138, 01.06.2001

Öz

Öğrenme ortamlarının basında gelen sınıf, aynı zamanda en yaygın eğitim-öğretim örgütlenmesi şeklidir. Sınıfın, aynı programa ve benzer gelişim özelliklerine-Sürecine sahip) öğrencileri hayata hazırlama bakımından gördüğü işlevler yadsınamaz. Bu süreçte öğrencilerin temel bilgi, beceri ve bazı alışkanlıklar kazanmış olarak toplumdaki rollerine hazırlanmaları varılmak istenen amaçlardandır. Ne var ki öğrencileri tanımadan, temel gereksinmelerini belli düzeylerde gidermeden, sınıfta öğrenmenin her aşamasında ihtiyaç duyulan sağlıklı öğretmen-öğrenci, öğrenci-öğrenci, öğrenci-çevre ilişkiler .kurmak ve sürdürmek olası değildir. Öğrenen sınıf oluşturmak için temel ihtiyaçlarla, öğrenme ilişkisinin ayrıntılı olarak irdelenmesi gerekmektedir. Bu makalede, öğrenen sınıfta etkileşimin psikolojik temelleri üzerinde durulmaktadır

Öğrenme ve Öğretmeye

Yıl 2001, Cilt: 25 Sayı: 25, 128 - 138, 01.06.2001

Öz

Öğrenme ortamlarının basında gelen sınıf, aynı zamanda en yaygın eğitim-öğretim örgütlenmesi şeklidir. Sınıfın, aynı programa ve benzer gelişim özelliklerine-Sürecine sahip) öğrencileri hayata hazırlama bakımından gördüğü işlevler yadsınamaz. Bu süreçte öğrencilerin temel bilgi, beceri ve bazı alışkanlıklar kazanmış olarak toplumdaki rollerine hazırlanmaları varılmak istenen amaçlardandır. Ne var ki öğrencileri tanımadan, temel gereksinmelerini belli düzeylerde gidermeden, sınıfta öğrenmenin her aşamasında ihtiyaç duyulan sağlıklı öğretmen-öğrenci, öğrenci-öğrenci, öğrenci-çevre ilişkiler .kurmak ve sürdürmek olası değildir. Öğrenen sınıf oluşturmak için temel ihtiyaçlarla, öğrenme ilişkisinin ayrıntılı olarak irdelenmesi gerekmektedir. Bu makalede, öğrenen sınıfta etkileşimin psikolojik temelleri üzerinde durulmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yaşar Uğurol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 25 Sayı: 25

Kaynak Göster

APA Uğurol, Y. (2001). Öğrenme ve Öğretmeye. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 25(25), 128-138.
AMA Uğurol Y. Öğrenme ve Öğretmeye. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Haziran 2001;25(25):128-138.
Chicago Uğurol, Yaşar. “Öğrenme Ve Öğretmeye”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25, sy. 25 (Haziran 2001): 128-38.
EndNote Uğurol Y (01 Haziran 2001) Öğrenme ve Öğretmeye. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25 25 128–138.
IEEE Y. Uğurol, “Öğrenme ve Öğretmeye”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 25, sy. 25, ss. 128–138, 2001.
ISNAD Uğurol, Yaşar. “Öğrenme Ve Öğretmeye”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 25/25 (Haziran 2001), 128-138.
JAMA Uğurol Y. Öğrenme ve Öğretmeye. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;25:128–138.
MLA Uğurol, Yaşar. “Öğrenme Ve Öğretmeye”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 25, sy. 25, 2001, ss. 128-3.
Vancouver Uğurol Y. Öğrenme ve Öğretmeye. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;25(25):128-3.