BibTex RIS Kaynak Göster

Örgütsel Zeka

Yıl 2000, Cilt: 24 Sayı: 24, 509 - 526, 01.05.2000

Öz

Bu çalışma, yazarın zeka kuramlarına dayalı olarak tartıştığı "örgütsel zeka" kavramım açıklamakta .yararlandığı; psikolojik, sosyolojik ve biyolojik kavramların açımlanmasın! kapsamaktadır. Bu amaçla makalede önce "sembiyonomik evrim" düşüncesi incelenmiş daha sonra, zeka kuramları, ile bütünleştirilerek; "örgütsel zekanın" açıklanması için bir araç takımı olarak kullanılmıştır.

Örgütsel Zeka

Yıl 2000, Cilt: 24 Sayı: 24, 509 - 526, 01.05.2000

Öz

Bu çalışma, yazarın zeka kuramlarına dayalı olarak tartıştığı "örgütsel zeka" kavramım açıklamakta .yararlandığı; psikolojik, sosyolojik ve biyolojik kavramların açımlanmasın! kapsamaktadır. Bu amaçla makalede önce "sembiyonomik evrim" düşüncesi incelenmiş daha sonra, zeka kuramları, ile bütünleştirilerek; "örgütsel zekanın" açıklanması için bir araç takımı olarak kullanılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Doç. Dr. Şule Erçetin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 24 Sayı: 24

Kaynak Göster

APA Erçetin, D. D. Ş. (2000). Örgütsel Zeka. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 24(24), 509-526.
AMA Erçetin DDŞ. Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Mayıs 2000;24(24):509-526.
Chicago Erçetin, Doç. Dr. Şule. “Örgütsel Zeka”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24, sy. 24 (Mayıs 2000): 509-26.
EndNote Erçetin DDŞ (01 Mayıs 2000) Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24 24 509–526.
IEEE D. D. Ş. Erçetin, “Örgütsel Zeka”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 24, sy. 24, ss. 509–526, 2000.
ISNAD Erçetin, Doç. Dr. Şule. “Örgütsel Zeka”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24/24 (Mayıs 2000), 509-526.
JAMA Erçetin DDŞ. Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;24:509–526.
MLA Erçetin, Doç. Dr. Şule. “Örgütsel Zeka”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 24, sy. 24, 2000, ss. 509-26.
Vancouver Erçetin DDŞ. Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;24(24):509-26.